Sunday 23 May 2021

CVIČÍM S MIK ZAZON A JE TO NAPROSTÁ PECKA

 


Cvičení je pro mě poslední rok a půl něco, co pomáhá mému psychickému zdraví. Začalo to během úplně první karantény, kdy jsem toho měla na talíři opravdu hodně. Psala jsem bakalářku, zpracovávala otázky na státnice, učila se a celkově jsem se snažila dokončit poslední ročník. V tu dobu jsem potřebovala alespoň část dne věnovat aktivitě, u které nebudu muset myslet. Věděla jsem ale, že potřebuju něco rychlejšího než je jóga. Pokud mám totiž přehlcenou hlavu, tak mi jóga tolik nevyhovuje. 
Od té doby jsem už vyzkoušela všechno možné. Cvičila jsem podle Chloe Ting, která mi ale zase tolik nevyhovovala. Přišlo mi, že se její cviky docela dost opakují a časem mě to začalo nudit. Zároveň mám raději, když je cvičení buďto s komentářem daného člověka, nebo úplně bez hudby. 

Přešla jsem proto k videím Cassey Ho, kterou možná znáte jako Blogilates. Cassey je super, hrozně vtipná, během cvičení neustále něco vypráví a já tak skoro zapomínám, že cvičím. Jediný problém mám s tím, že její měsíční kalendáře jsou na mě až moc. Na každý den jsou tam minimálně čtyři cvičení a já mám kvůli tomu prostě problém se donutit začít. 

Už nějakou dobu na Instagramu sleduju Mikaylu Zazon, kterou beru jako největšího motivátora, vzor a prostě jako velmi upřímného člověka, který si právem může říkat influencer. Když jsem zjistila, že má Mik vlastní 30 denní program jménem HIIT30, začala jsem přemýšlet, že se zapojím. Zaujalo mě, jak je program pojat. Není třeba se fixovat striktně na 30 dní, za které byste to měli stihnout. Ono je zcela na vás, jestli to zvládnete za dní 30 nebo jich bude 40 či 60. Celkově vám denní program zabere asi 30 minut a pokud i to na vás bude moc, je možné si to ještě zkrátit. Zároveň je v e-booku kromě cvičení spousta doplňujících informací a dostanete přístup do Facebookové skupiny, která je plná skvělých a podporujících žen. 



Mám za sebou první týden a naprosto to miluju. Zvykla jsem si u toho poslouchat hudbu a úplně se tímhle způsobem odreaguju. Jasně, to že se hýbu je skvělý bonus navíc, ale za mě je důležité, že alespoň na 30 minut naprosto vypnu. Troufám si říct, že všechny cviky zvládnete i když nemáte vůbec žádnou fyzičku a už nějakou dobu jste nic nedělali. Každý den je rozdělen do 4 částí - zahřívací část a tři okruhy po třech různých cvicích. Poslední okruh je vždy nepovinný, takže záleží na vás, jestli se do něj v ten den pustíte nebo ne. A bacha, občas jsou cviky nahrazeny tancem na vaši oblíbenou písničku. I když se to zdá být brnkačka, tak já u toho vypadám jako velmi zpocené rudé rajče. 



Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic