Saturday 27 August 2016

I'm so thankful I had a childhood before technology took over.

Přeji krásný a jak to tak vidím i propršený čtvrtek. Dnešek je poslední den, kdy nevychází přednastavený článek. Odpoledne totiž odjíždím do Prahy a v pátek ráno s mamčou odlétáme do Londýna (nebudu dělat, že se netěším, uvnitř totiž skáču štěstím do stropu!). Tentokrát jsem si pro vás připravila takový throwback článek, kde jsem si pohrála se starými fotkami.

I wish you a great and as I see also rainy Thursday. Today is the last day when I do not post a prepared article. In the afternoon I am leaving to Prague and on Friday morning me and my mom are going to London (I will not pretend that I do not looking forward, because inside I am jumping with happiness at the ceiling!). This time I have prepared such a throwback article where I played with old photos.









A jaké bylo vaše dětství? Máte pěkné vzpomínky, nebo by jste raději zapomněli?
And what about your childhood? Do you have nice memories, or would you rather forget?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic