Saturday 27 August 2016

Have you seen this wizard?

Tentokrát jsem si pro vás připravila outfit, který jsem měla na svém celodenním výletě do Warner Bros Studia a později do Oxfordu. Fotily jsme ho s mamčou v Oxfordu, na takovém vyvýšeném místě, kde bylo pusto prázdno, ale hned jak si lidé kolem všimli, že jsme tam vylezly, tak jim najednou přišlo jako super nápad tam jít taky.

This time I have prepared for you outfit that I had on my day trip to Warner Bros Studio and later to Oxford. We took pictures with my mom in Oxford, at such an elevated place where it was empty, but as soon as people around noticed that we climbed up there, they suddenly seemed like a great idea to go there too.

tričko|T-shirt - Trikator.cz, mikina|sweatshirt - New Yorker, bunda|jacket - Reserved



batoh|bag - Regatta

džíny|jeans - F&F, tenisky|sneakers - F&F

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic