Sunday 28 August 2016

Colours of OSTRAVA | Day 3 (Všude mokro)
Náš třetí propršený den na Colours byl sice trošku slabší, ale na druhou stranu jsem díky němu objevila kapelu Kodaline, která se stala jednou z mých oblíbených.

Our third rainy day at Colours was indeed a bit weaker, but on the other hand, thanks to him, I discovered a band Kodaline, which became one of my favorites.





Na festival jsme přišly už za deště a hned jsme se utíkaly schovat do Světa techniky, kde jsem měly už obhlídnutý terén a zakotvily jsme na sedacích pytlík před Neváhej a toč! Pak jsme se tak různě přesouvaly mezi suchými stanovišti (Gong), koupily si trdlo a dokonce s náma přišli udělat rozhovor nějací lidé, z nějaké organizace (neptejte se mě jaké).


At the festival, we have already aome to the rain and we immediately ran to hide in the World of Technology, where I had already checked terrain and we anchored to the seat pouch in front Nevahej a toč! Then we shifted so different between dry habitats (Gong), bought a trdlo and then came two people for an interview from some organization (do not ask me which one).



Nakonec jsme se vydaly na náš první koncert - Voodooyoudo, a protože zrovna trošku přestalo pršet, tak jsme si to i užily.


Finally, we went to our first concert - Voodooyoudo, and because it had just stopped raining a little bit, so we also enjoyed.




No a konečně se dostáváme k hvězdě večera, kterou byli již zmínění Kodaline a i když šíleně pršelo, byla jsem celá obalená šálou a vlasy jsem měla přilepené k obličeji, tak to byl jeden z nejlepších koncertů vůbec! Rozhodně si je poslechněte, pokud jste o nich teda ještě neslyšeli.

And finally we come to the star of the evening, which were already mentioned Kodaline and even though it was raining so crazy, I was wrapped in a scarf and my hair was glued to my face, it was one of the best concerts ever! Definitely listen to them, unless you have not yet heard them thus.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic