Saturday 11 September 2021

ROCKTHERAPY 2021

 

Abych pravdu řekla, poslední pár let jsem tento rockový festival vynechala, ale po dlouhé odmlce, kterou jsme kvůli pandemii zažili, jsem si řekla proč ne. Sice nejsem největší fanoušek česko-slovenských rockových kapel, ale ono stačí si prostě užívat atmosféru festivalu a občas i narazíte na super hudbu. 


Co je na Rocktherapy skvělé, je jeho záměr. Každým rokem jde polovina výdělku ze vstupenek na tři vybrané děti, které se bohužel potýkají s nějakou vážnou nemocí či postižením. Jejich rodiče pak tyto peníze mohou využít na vše potřebné, co dětem zrovna chybí a mohlo by jim to ulehčit život. 






Zároveň během celého dne na festivalu probíhá dražba, díky které se do kasy na děti přidá ještě pár dalších korun. Letošní rok jsme přispěli výrobkem, který se tentokrát vydražil za 30 tisíc korun, což je naprosto krásný příspěvek a jsme za to všichni moc rádi!




Letošní ročník přijely podpořit kapely jako je Perseus, Solar System, Forest Jump, SIGNUM REGIS, Within Silence, Gate Crasher, Ahard, Bastard a XIII.Století. 





Letošní ročník se vybralo 106.300 korun!


Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic