Tuesday 22 June 2021

REKAPITULUJI MŮJ JARNÍ TO DO LIST

 


Je to tady! Jaro oficiálně skončilo a já si řekla, že bude fajn zrekapitulovat můj jarní wishlist, který jsem tady s vámi na začátku jara sdílela (odkaz zde). Když se na to dívám zpětně, tak to nakonec dopadlo nad míru úspěšně. No... posuďte sami. 



  • STARAT SE O ZAHRÁDKU ✔️
Tohle bylo u mě na prvním místě, protože naprosto miluju sklízet ze svého, zajít si kdykoliv ven pro čerstvé bylinky do polévky nebo pro mátu do vody. Nakonec se nám toho opravdu rozrostlo plno a my se tak teď můžeme chlubit baby špenátem, dvěma druhy petržele, pažitkou, libečkem, saturejkou, rozmarýnem, meduňkou, šalvějí, řapíkatým celerem, tymiánem, ředkvičkami nebo taky cuketou. Bože. jakou já z toho mám radost! 






  • CHODIT DENNĚ NA PROCHÁZKY ✔️
Tohle jsem odškrtnula, i když asi denně to nebylo, pokud bych počítala dny, kdy opravdu lelo jako z konve. Já se moc ráda procházím i v dešti, ale co je moc, to je moc. Každopádně na procházce jsem byla pečená vařená, mám svou oblíbenou trasu, kde často narážím na srnky a vždycky to beru jako takový čas pro mě ode mě, kdy si jen užívám přírody a poslouchám nějaký fajn podcast. 



  • SNÍDAT VENKU NA TERASE ✔️
Moje oblíbená rána jsou ta, kdy můžu vystrčit nos na terasu, dát si tam snídani a kávu a užívat si zvuky přírody. Bohužel se do těchto zvuků často počítají také sousedovic psi a to už tak skvělý zážitek není. Vše se dá ale zachránit poslechem podcastu. 

  • PŘEČÍST VŠECHNY KNIHY, CO MÁM Z KNIHOVNY ✖️
Tady bohužel fajfku dát nemůžu, protože jsme mezitím opět navštívila knihovnu a u postele mi vznikla nová hromádka nepřečtených knih, na které se neskutečně těším. Můžu vám dát alespoň pár tipů na to, co jsem za jaro přečíst přece jenom zvládla. 


  • NA VELIKONOCE UPÉCT SKOLEBOLLER ✔️
Už v první karanténě jsem objevila recept na norský velikonoční moučník jménem Skoleboller a letos jsem se na něj vyloženě těšila. Bylo to opět naprosto mňamózní a pár jsme jich rozdali i mezi sousedy. Protože #sharingiscaring





  • PSÁT NA BLOG JEDEN TEXT ZA TÝDEN ✖️
Ironií je, že tenhle bod jsem nesplnila kvůli poslednímu jarnímu týdnu. Každopádně jsem to opravdu dlouhou dobu držela a jsem na sebe docela pyšná. Rozhodně bych v tom chtěla pokračovat a dodávat vám nový článek každou neděli. 

  • POSLAT DÁL KNIHY, KTERÉ JSOU DOMA NAVÍC ✔️
Tady řeknu jen jedno - REKNIHY. Pokud jste četli můj původní článek "Co stihnou během jara?" tak víte, že jsem chtěla vyzkoušet stránku Reknihy, díky které může člověk poslat dál knížky, které už nečte, ale jsou v moc dobrém stavu na to, aby je vyhodil a podobně. Celý systém Reknih funguje skvěle. Knížky nafotíte, do pár dní dostanete odezvu se seznamem knih, které si od vás Reknihy odeberou a v příloze na vás bude čekat štítek do Zásilkovny. Knížky tam donesete v krabici se štítkem a vše odešlete na náklady Reknih. Pak už jen čekáte, až se vaše knihy objeví na vašem účtě a až si je někdo koupí. Můžu to doporučit na 200%. 

  • UKLIDIT VŠECHNY KOUTY POKOJE ✔️
Tak tenhle bod vyšel. Hned den po očkování na COVID-19 jsem dostala nějakou obří dávku energie a opravdu uklidila vše od A do Z. Zapojil se u vysavač a mop a můj pokoj zářil ještě tak týden opravdu čistotou. Bohužel to není úplně trvanlivá záležitost.

  • ZALOŽIT KOMPOST ✔️
Kompost byl asi jedním z prvních splněných bodů tohoto jarního seznamu. Koupili jsme ho týden po napsání článku, hned ho složili a založili kompost. Teď už veškeré slupky a další rostlinné odpadky házíme jedině tam a je to úleva jak pro náš koš se směsným odpadem, tak taky super eko krůček k dobré a bezplatné hlíně. Na tu si ale budeme muset ještě nějakou tu chvilku počkat. 



  • VYSADIT STROM PŘES APLIKACI "FOREST" ✔️
Povedlo se a pomalu a jistě sadím dál. Doufám, že jich brzy bude víc. 


Toť tedy k souhrnu mého jarního to do listu. Já už si tvořím ten letní, abych se měla na co těšit a doufám, že vás třeba také inspiruji k vytvoření si takového mini seznamu, co splnit během horkého léta. 

Vaše Ter

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic