Monday 21 June 2021

DO BESKYD ZA ODPOČINKEM

 

O tomhle výletu vám chci napsat už nějakou dobu, ale během lockdownu mi to přišlo takové zbytečné. Teď už se ale vše rozvolňuje a já mám pro vás tip na super výlet s naprosto božským ubytováním. 



S mamkou a jejími dvěma kamarádkami máme takovou holčičí tradici vyrážet jednou z rok někam na prodloužený víkend. V roce před pandemií (2019) jsme se rozhodly podívat na Čeladnou, kterou bych s vámi chtěla sdílet. 

Hledaly jsme něco v okolí Ostravy, abychom nestrávily velkou část dne cestováním a nakonec našly ubytování v Beskydech na Čeladné. 



Pokud někdo alespoň trochu znáte Čeladnou, tak určitě víte, že se tam nachází Lara Wellness - relaxační a regenerační centrum, které je součástí areálu lázní Čeladná, který se rozprostírá v rozlehlém lesoparku na rozhraní obcí Čeladná a Kunčice pod Ondřejníkem. No a právě v této budově my jsme našly krásný "byt", ve kterém jsme strávily tři dny (odkaz na Airbnb zde).








Nebyl to úplně výlet, na kterém bychom si odškrtávaly místa, kam jsme dorazily, ale spíše jsme si chtěly odpočinout, procházet se po okolí a také jsme využily služby přímo v Lara Wellness. V ceně ubytování jsme totiž měly také bazén, ze kterého máte krásný výhled na hory. Pokud zde vyrazíte, stačí si na recepci udělat rezervaci, kapacita bazénu je totiž omezená a můžete vyrazit. Za mě to bylo asi nejkrásnější místo celého pobytu. 



Dole v budově si můžete dát zmrzlinu, kávu nebo něco k jídlu. A v okolí najdete minimálně dvě hospody/restaurace, kam si můžete skočit, když vyrazíte na nějakou procházku. 


Prostředí a celý areál lázní je naprosto kouzelný, takže doporučuji si to tam co nejvíc prošmejdit a užít si přírodu.























Doufám, že se letos chystáte na nějaký pořádný výlet. A kdybyste vyrazili zrovna sem, tak budu ráda, když mi dáte vědět.

Vaše Ter

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic