Sunday 27 June 2021

CO STIHNOUT BĚHEM LÉTA?

 

Tento týden proběhl letní slunovrat a tak je čas na nový seznam přání. Tentokrát je to ten letní. Na letošní léto se opravdu neskutečně těším. Chci si ho užít, co nejvíc to bude možné. Nemám úplně v plánu nějaké cestování do zahraničí, ale ráda bych někam vyrazila po Česku, zašla konečně zase po roce do kina a viděla se s kamarády. Ale teď už jdeme na to. 


  • NECHAT SE POTETOVAT
V srpnu je ten čas. S nejlepším kamarádem jsme si na předminulé Vánoce darovali společné tetování, ale ještě se k tomu nějak nenaskytl čas. Konečně jsme se ale domluvili, že to spácháme v létě a jdeme k talentované Johance, kterou můžete znát z Instagramu jako @obrazkovani. 




  • ALESPOŇ TROCHU SE OPÁLI
Ti, kteří mě trochu znají ví, že nejsem úplně opalovací typ. Ať už mluvíme o trávení času na slunci nebo pigmentu mojí kůže, která zásadně rudne už po chviličce. Celkově si myslím, že jsem prostě měla být zrzka. Každopádně bych se letos ráda zkusila trošku opálit do hněda. Se spoustou opalovacího krému a pořádným plánováním. 


  • POSLECHNOUT SI NĚJAKOU AUDIOKNIHU
V tomhle jsem docela klasik a spíše vždycky sáhnu po obyčejné knize, než abych si ji pustila do sluchátek. Chtěla bych to ale změnit. Přeci jenom jsem naprostý milovník podcastů, tak proč do toho poslechu nezařadit taky nějakou tu literaturu. Máte nějaké tipy na audioknihy, které se vám líbili a doporučili byste je dál? Ať už kvůli příběhu nebo kvůli hlasu člověka, který danou knihu namluvil?

  • OSLAVIT DVACÁTÉ PÁTE NAROZENINY
Miluju oslavy. Není to tím, že bych tak ráda dostávala dárky. Vlastně tak úplně nejde přímo o moje vlastní oslavy, jako o oslavy všeobecně. Moc ráda se potkávám s rodinou, na oslavách si člověk může dát naprosto výborné jídlo a pití, které mě mimochodem baví i připravovat, pokud jsem zrovna v roli hostitele. A celkově je to taková krásná společenské tradice, díky které se člověk potká s lidmi, které třeba tak často nevidí. 


  • PODÍVAT SE NA SERIÁLY NA NETFLIXU, KTERÉ TAM NA MĚ ČEKAJÍ
Abych pravdu řekla, nějak ten Netflix nestíhám a občas mě to vlastně docela mrzí, protože je tam spousta skvělých filmů a seriálů, které stojí za zhlédnutí. Na seznamu mám mimo jiné třeba novou sérii Workin' Moms (Zpátky do práce), druhou sérii Derry girls (Holky z Derry), novou sérii Elite (Elita), poslední sérii Las chicas del cable (Holky na drátě), poslední sérii Vis a vis: El Oasis (Via a vis: Hotel Oáza) a poměrně dost sérií The Crown (Koruna). A to jsem určitě ještě na něco zapomněla. 


  • PSÁT NA BLOG JEDEN TEXT ZA TÝDEN
Tak k tomu asi už ani nemusím nic dodávat. Jen doufám, že tady na vás bude každou neděli čekat nový článek. 

  • POTKÁVAT SE S KAMARÁDY

  • ZKOUŠET NOVÉ RECEPTY
Moc ráda vařím. Troufám si říct, že za poslední rok a půl jsem se v tom fakt zlepšila a vlastně bych i řekla, že vařit umím. Nejsem samozřejmě žádný Master chef, který by si vymýšlel nové recepty každý druhý den a podobně, ale to co vařím všem chutná a to je podle mě to nejdůležitější. A jelikož bych se chtěla ještě dále rozvíjet, tak bych ráda vyzkoušela nové recepty. Čerpám hlavně z kuchařek Deliciously Ella, But I Could Never Go Vegan od Kristy Turner, z Pinterestu a občas také ze stránek Globusu nebo časopisů Albertu a Penny. 

  • JÍT DO KINA 
Tenhle bod je něco, na co se opravdu těším moc a moc. Nikdy jsem nebyla člověk, který by do kina chodil každý týden, ale zároveň si ráda zajdu na film, pokud dávají něco, co mě opravdu zaujme. Jednu návštěvu kina mám naplánovanou už na tento týden, kdy s kamarádkou Terkou vyrážíme na třetí díl V zajetí démonů. No a někdy v polovině července máme s našima naplánované letní kino s filmem Bábovky. 

  • VÝLETIT PO ČESKU
Zrovna když tento článek vyšel jsem pravděpodobně v autě na cestě domů z výletu na jižní Moravu. Z každého výletu bych vám tady chtěla podávat nějaké kratší reporty s tipy na výletu, restaurace, ubytování a podobně. Tak doufám, že vás to bude bavit s postupně společně objevíme pár pěkných míst naší republiky. 

Výlet loňského léta na Hradec nad Moravicí

A jaké jsou vaše plány na letošní léto?

Vaše Ter

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic