Sunday 9 May 2021

Dubnová heuréka

 


Dubnové objevy jsou zde. Sice s troškou zpoždění, ale lepší někdy než nikdy. Abych pravdu řekla, nebude toho za duben zase až tolik. Připadá mi, že celý ten měsíc neskutečně sletěl a já jsem většinu z něj strávila prací. Ale i tak se pro tento článek pár věcí najde. 


Nebyla bych to já, kdyby se tady nenašel alespoň jeden tip na krimi seriál. No a tentokrát to bude jeden ze zahraniční tvorby a jeden od nás z Česka. 

  • Temný Wales
Začneme tím zahraničním, který se jmenuje Temný Wales. Je to takový ta klasika - pochmurné počasí, detektiv s velmi pochroumanou minulostí a dějová linka, která se jako líný had táhne celým seriálem až do konce třetí série. Jak už jsem jednou psala, anglická tvorba je v tomhle dost dobrá a já zatím nelitovala ani jediného snímku, který jsem zhlédla. Já seriál viděla klasicky v televizi, ale najdete ho i na Netflixu. 



Abych pravdu řekla, většinu českých kriminálek mám ráda, ale určitě je nevnímám tak hodnotně jako ty zahraniční. Spíše jsou to takové komedie/kriminálky. Každopádně Česká televize spustila nový počin jménem Boží mlýny. Obsazení je podle mě fenomenální. Najdete tam herce jako je Jiří Lábus, Eliška Křenková, Martin Myšička, Vincent Navrátil a další. Seriál si můžete pustit každou neděli ve 20:10 a pokud jste prošvihli první díly, tak je najdete ve videotéce České televize. 





  • Circle USA (second season)
Tahle reality show asi není úplně šálek pro každého, ale já tenhle druh shows naprosto miluju. Jsem skalní fanoušek Farmy, Robinsonova ostrova, MasterChefa, Love is Blind, Too Hot Too Handle a seznam by mohl pokračovat dál. Proto když jsem zjistila, že je na Netflixu nově další serie právě americké verze Circle, bylo jasné, že budu usínat pozdě večer. To je totiž jediný čas, kdy si přes týden stíhám něco pustit. V této sérii najdete dokonce jako jednu z účastnit Chloe, která už se objevila právě v show Too Hot Too Handle. Zároveň pokud se na ni budete dívat až teď nebudete muset stejně jako já čekat na zveřejnění nových dílů, což mi naprosto trhalo žíly. 





Ke konci dubna jsem se účastnila online webináře České veganské společnosti na téma rostlinná strava plnohodnotně. Nejsem tedy plnohodnotný vegan, k tomu mám opravdu daleko, ale už přes rok nejím maso a v rámci mých alergií ani mléčné produkty a vejce. Proto se vždycky moc ráda přiučím a snažím se si zjišťovat všemožné informace ohledně toho co a jestli doplňovat, jestli jím dostatek všeho a podobně. K tomu mi právě pomáhají různé webináře, případně pak podcast ČVS jménem Narovinu. Veškeré tyto vzdělávací zdroje se snažím doplňovat také do článku 15 a více tipů, jak a kde rozvíjet své znalosti. Tohle vše vám tady ale píšu proto, protože jsem na základě webináře a podcastu o luštěninách objevila právě aplikaci DailyDozen. Je to velmi jednoduchá aplikace, kde máte na každý den různé druhy potravin - luštěniny, ovoce, lněné semínko, oříšky, zelenina, B12 a podobně. Je to takový orientační přehled, na kterém si můžete hlídat, zda jíte dostatečně vyváženě, případně tak objevit, která složka vašeho talíře je ve vašem jídelníčku nejméně zastoupena. U mě je to momentálně ovoce na plné čáře, ale snažím se na tom pracovat. Aplikaci si můžete stáhnout jak na telefony se systémem Android, tak na Apple produkty. Zároveň tam nenajdete žádné kalorické tabulky, takže by to nemělo nijak ovlivnit vaše vnímání jídla. Jde opravdu o čistě informativní funkci. 




  • Přečteno za duben

Posledním tipem jsou opět knihy, které jsem za uplynulý měsíc přečetla.



 

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic