Monday 22 February 2021

8 kosmetických produktů, které využijete i v karanténě

 


Na začátek musím říct, že jsou tady hned dvě vtipné věci. Za prvé: vůbec fakt, že opět píšu beauty článek je velmi zvláštní. Jelikož je ale můj poslední kosmetický příspěvek jedním z nejčtenějších článků, řekla jsem si, že to ještě zkusím. Za druhé: když jsem poslední článek sepisovala byly v něm čtyři kosmetické produkty, dnes tady máme rovnou dvojnásobek. První "beauty" článek najdete tady. Dnes už tady nic z produktů, které jsou v postu číslo jedna zmiňovat nebudu, protože kromě řasenky používám stále to stejné. 


Dnešní článek jsem se rozhodla pojmout v praktickém duchu a vybrala jsem produkty, které člověk běžně využije i v pandemickém období, kdy se moc ven nedostane a pořádně se nafintí možná tak na Skype hovor s kamarády.


Zároveň je vše sestaveno z českých, slovenských a polských značek kromě dvou výjimek. Moc ráda podporuju lokální tvůrce případně objevuju nové lokální značky našich sousedů. 






Prvním produktem, který používám od Vánoc, protože jsem ho dostala jako dárek, je přírodní mýdlo od Almara Soap, které můžete najít pod názvem "After Tattoo" = po tetování. Je to skvělá přírodní alternativa, když si potřebujete umýt a ošetřit čerstvé tetování, ale i super voňavé mýdlo, které můžete použít v jakémkoliv kontextu. Já ho využívám na celkovou hygienu místo sprchového gelu a musím říct, že mi neskutečně vyhovují kosmetické produkty v tuhé formě. Almara Soap je česká značka, která je za mě skvělá a nádherně řeší ekologickou stopu, kterou za sebou zanechává. Veškerý sortiment je balen do papíru nebo skla a pokud si objednáte balíček poštou i tam můžete vidět papírovou balící pásku a ekologickou výplň krabice. Jejich výrobky můžete sehnat v několika kamenných prodejnách. Pokud jste z Ostravy stejně jako já, tak můžete vyzkoušet kouzelný obchůdek Ty Identity, kde mají velký výběr právě Almara produktů. 





Když už jsme u tuhých kosmetických produktů, tak musím zmínit i tenhle šampon, který používám už skoro rok. Je to produkt slovenské značky Musk ("Mydláreň u slečny Kaplánovej"), která své výrobky netestuje na zvířatech a je vhodná i pro vegany, kdyby se mezi mými čtenáři nějaký našel. Já používám variantu Povzbuzení, která obsahuje kofein, arganový olej, peprmint a vůni pomeranče. Zároveň jsou v šampónu obsáhlé také kondicionační složky, takže není třeba šampon kombinovat s žádným dalším produktem. Já jsem s vlasy po umytí naprosto spokojená a vydrží pěkné i několik dní, pokud zrovna nešílím ohledně cvičení. Šampon si objednávám na Aktinu, ale můžete mrknout i na jejich oficiální stránky.




Záchrana před pupínky od Renovality. Tohle je asi jediná věc, která mi stoprocentně zabírá a opravdu mi pupínek zmizí maximálně do 48 hodin. Začala ho dokonce používat i mamka a taky je z něj nadšená. Tea tree olej je prostě láska. Renovality je opět česká značka, která vyrábí oleje - za studena lisované. K balení olejů je použito fialové sklo, které funguje jako přirozený filtr a zaručuje bioaktivní stálost olejů. Zásobím se na Aktinu, ale můžete mrknout i přímo na jejich web.





Od značky Renovality tady mám ještě jeden produkt, který je za mě must have, pokud člověk bojuje se striemi. Během první karantény mi poměrně porostla prsa, protože co si budeme mnoho jídla a málo pohybu a tím pádem se objevily i strie. Tenhle olej jsem na ně používala asi dva měsíce a výsledek byl obrovské překvapení. Ony ty strie opravdu zmizely. Netuším, jak je to možné a vlastně jsem v to ani nedoufala, ale povedlo se, takže pokud máte podobný problém, tak po tomto oleji určitě sáhněte. 



Značku Yope jsem objevila díky mojí polské kamarádce, když jsem za ní byla na návštěvě ve Varšavě. Yope je udržitelná značka, která se velmi zajímá o šetrný přístup k přírodě. Obaly veškerých produktů jsou recyklovatelné a jak se píše právě na obalu, tento krém na ruce je složen z 98% pouze z přírodních ingrediencí. Tenhle typ voní jako zázvor a santalové dřevo a kromě těchto dvou složek tam najdete také arganový, kokosový a olivový olej, vitamín E a bambucké máslo. Mamka mi jednu tubu ukradla, ale nemusíte se bát, pro produkty si nemusíte jezdit do Polska. Seženete je třeba na e-shopu Notino nebo na Zootu. 



Další produkt objeven na výletě do Varšavy. Pokud bych měla značku Ministerstwo Dobrego Mydla přirovnat k některé z těch našich českých zvolila bych asi Havlíkovu přírodní apotéku. Stejně jako Almara soaps tahle značka využívá co nejvíc ekologické obaly v podobě papírových sáčku a skleněných nádob. Najdete si tam také veganské alternativy a spousta výrobků je 100% přírodní stejně jako tento můj sprej z lipového květu. Je to naprosto skvělá věc, která vás osvěží, ale zároveň vám uklidní pokožku po odlíčení. Nejlepší je tento produkt používat večer, než si jdete lehnout. Co jsem se dočetla na stránkách, tak by měl zároveň tento produkt vyrovnávat hladinu pH vaší pokožky. A jako bonus tento výrobek překrásně voní. Z oficiálních stránek lze objednávat i do České republiky a poštovné by vás mělo vyjít na 8 €.



Balea je značka, kterou lehce seženete v řetězcích drogerií DM. Jedná se o německou značku, která má jak klasické tak veganské alternativy. Co jsem se tak dívala, tak právě tento produkt veganský není. Já v balzámech na rty potřebuji minimálně včelí vosk případně bambucké máslo a tento produkt obsahuje obojí. Zkoušela jsem už i jiné alternativy, ale pokud tam není ani jedna z těchto surovin, tak mi balzámy rty spíše vysušují, než aby mi je vyživovaly. Nepoužívám striktně tento produkt, ale většinou sáhnu právě po balzámech od Balea případně po některém balzámu čistě ze včelího vosku. 




V létě jsem si konečně pořídila paletku stínů a protože mám vždycky problém s tím, že nikdy nic nezůstane na svém místě, rozhodla jsem se sáhnout po fixačním spreji. Jedná se o matující fixační sprej, který je dokonce veganský, což jsem se snažila dodržet, když už jsem hledala nový produkt. Přeci jenom raději sáhnu po veganské alternativě. Sprej je od značky Make Up Revolution, která má domov v Londýně. A abych byla upřímná, moc toho o ní nevím. Vlastním od nich v podstatě jen tento produkt, ale poměrně mi vyhovuje. Funguje, make up drží, jediné co bych vytkla je vůně, která není úplně oslňující. 





Tím jsem popsala všechny produkty, které jsem pro vás měla připravené a budu moc ráda, pokud mi dáte zase nějaké vaše tipy na skvělé, nejlépe přírodní, produkty. 



Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic