Tuesday 23 August 2016

#12 Visit the wizarding world of Harry Potter ✓

#12 Visit the wizarding world of Harry Potter

NAVŠTÍVIT KOUZELNÝ SVĚT HARRYHO POTTERA



Tak když máme to léto, plné dobrodružství a cestování, řekla jsem si, že tady přidám zase něco z toho cestovatelského koutku. Tohle je asi můj životní sen, podívat se do Anglie a do Warner Bros. Studio Tour London.

Doufám, že se mi to jednou splní a budu moci nahlédnout do zákoutí této skvělé éry mého dětství. Update z roku 2016: letos v červnu jsem si svůj sen splnila a pokud vás zajímá jaké to bylo, můžete si přečíst následující články, které jsou doplněny i vlogy → 1, 2, 3, 4, 5


Byli jste tam někdy, někdo?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic