Friday 12 May 2017

Recenze | BIODERMA Sensibio H2O

A jsem tady s novým článkem. Normálně tyto beauty recenze nechávám na daleko zkušenějších blogerkách, které se této sféře věnují a orientují se v ní tak o 100% víc než já. Tentokrát jsem se ale rozhodla udělat malou výjimku, jelikož mi tento produkt doslova zachránil obličej, a tak si myslím, že by bylo fajn se o něm zmínit.


And here I am with a new article. Normally I leave these beauty reviews on much more experienced bloggers who devote themselves to this sphere and are 100% more oriented there than I do. This time, however, I decided to make a small exception, as this product literally saved my face, so I think it would be nice to mention it.





Posledního půl roku jsem měla neskutečné problémy s pletí, které nebraly konce, ať jsem se snažila odličovat čímkoliv, kupovala si nové produkty na čištění pleti, tak stejně nic nepomáhalo a já pomalu, ale jistě začínala propadat panice. Má první volba v podobě Garnier Skin Naturals: Pure Active a Essentials Sensitive nebyla zrovna správná, jelikož mi přišlo, že se po nich pleť snad ještě horší. A protože jsem před časem četla moc sympatickou recenzi na Klárčiném blogu právě na micelární vodu od Biodermy, akorát na tu zelenou verzi s podnázvem "Sébium", tak mě Klára svými pozitivními výsledky fakt nakopla k tomu, že se do této kosmetiky opravdu vyplatí investovat.


For the last six months I had unbelievable skin problems that did not take the end, whatever I was trying to do, buying new skin cleansing products, but nothing helped, and I slowly but surely start panic. My first choice of Garnier Skin Naturals: Pure Active and Essentials Sensitive was not quite right, as I thought it was even worse with them. And since I was reading a very nice review on Klára's blog on the Bioderma micellar water just a while ago, the green version with the subtitle "Sébium", Klára really kicked me with the positive results to invest in this cosmetics.



Já osobně jsem se rozhodla pro růžovou verzi s podnázvem "Sensibio", jelikož má pleť je spíše suchá, citlivá a zarudlá, takže tenhle typ byl jasnou volbou. 


  • Zmírňuje podráždění a zklidňuje pleť, minimalizuje začervenání.
  • Nenarušuje hydrolipidový ochranný kožní film, navozuje okamžitý pocit svěžesti.
  • Má fyziologické pH, odstraňuje i voděodolný make-up.
  • Neobsahuje parfém a má vysoký stupeň tolerance u citlivé pleti.
  • Neobsahuje konzervační látky - parabeny
  • Nemusí se oplachovat.
Objednala jsem si přes internet balení 500 ml, které jsem si vyzvedla v ostravské lékárně - Benu. Rozhodně to doporučuji udělat tímto způsobem, jelikož na místě stála micelárka 500 Kč, zatímco když jste si ji tam nechali poslat z e-shopu, tak jste zaplatili jen 300 Kč. Což je podle mě docela velký rozdíl.

I personally chose the pink version with the subtitle "Sensibio" because my skin is rather dry, sensitive and reddish, so this type was a clear choice.
  • It relieves irritation and soothes the skin, minimizes redness.
  • It does not interfere with the hydrolipid protective skin film, it creates an instant feeling of freshness.
  • It has a physiological pH, removes waterproof make-up.
  • It does not contain perfume and has a high degree of tolerance in sensitive skin.
  • Does not contain preservatives - parabens
  • It does not need to rinse.
I ordered a 500 ml pack on the internet, which I picked up at the Ostrava pharmacy - Benu. I definitely recommend to do it in this way, as the micelar cost 500 CZK on the spot, while when you sent it out of the e-shop you paid only 300 CZK. Which I think is a big difference.




Tyto fotky jsem fotila někdy před týdnem a půl a dneska už je to zase o něco lepší. Opravdu vidím výsledky a konečně si nepřipadám jako jahůdka, co vyšla na procházku. Takže za mně rozhodně doporučuji. Používám ji vždy ráno a večer a to jak na vyčištění pleti, tak na odlíčení, které s ní jde perfektně. 

I shot these photos sometime a week and a half ago and today it is a bit better. I really see the results and I finally do not look like a strawberry that went out for a walk. So I definitely recommend it. I always use it in the morning and in the evening, for cleansing the skin that suits it perfectly.



Jinak přežijte pokud možno mé nenalíčené fotky, protože to není zrovna můj nejoblíbenější vzhled. Ale jak jinak fotit fotky s micelární vodou, než nenamalovaná? 

Otherwise, please survive my no make-up photos, as this is not my favorite look. But how else to take photos of micellar water than without make-up?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic