Tuesday 23 August 2016

#10 Donate blood

#10 Donate blood

DAROVAT KREV



Darovat krev, to je jedna z věcí, které mi příjdou jako skvělá věc. Nic nás to nestojí a dokáže to pomoct spoustě lidem. Už kdysi, když jsem byla měnší, jsem chtěla chodit darovat krev, ale mamka z toho nebyla zrovna nadšená, když mi bylo teprve 14 a byla jsem ve vývinu. Teď už jsem ale o něco starší a myslím si, že je to super věc. Proto bych to chtěla zkusit. Musela jsem čekat asi půl roku, jelikož hned po tetování jít darovat nesmíte, ale jelikož už je to nějaký ten pátek, rozhodla jsem se, že letní prázdniny pro to budou super příležitostí.

A co vy? Chodíte darovat krev, nebo by jste chtěli?
Jaký na to máte názor?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic