Tuesday 23 August 2016

#9 Have a small, cozy apartment

#9 Have a small, cozy apartment

MÍT MALÝ, ÚTULNÝ BYT



Tohle je spíš takové přání do budoucna. Teď to moc ještě nevidím, zatím jsem vlastně ráda, tam kde jsem. Jednou bych ale takový menší byt pro sebe prostě chtěla. Nějaký útulný, s velkou postelí, spoustou knih, houpacím křeslem, na kterém bude deka, psací stůl, no znáte to. Prostě tam nesmí nic chybět, ale zase nesmí být nijak přeplácaný. Hlavně tam chci mít nějaký ten život, takže květiny - samozřejmě kaktusy a pak časem možná nějaký ten pejsek.
Pokrok bude už vlastně to, že mám něco vážně jenom mojeho, kde prostě kraluji jen já. Ale jak říkám, to je ještě hooodně daleko. Kdo ví, možná, že se to časem vyvrbí úplně jiným směrem...

A co vy? Bydlíte už sami? Chtěli by jste se osamostatnit, nebo se vám zatím líbí tam, kde jste?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic