Tuesday 23 August 2016

#7 Own a husky

#7 Own a husky

MÍT HUSKYHO



Můj sen je prostě mít pejska. A Huskyho asi proto, že jsme měli Labradora - Julča, ale ta umřela a já už bych nejspíš nezvládla mít psa stejné rasy, protože bych je stále srovnávala a už by to prostě nebylo ono. A když si mám vybrat jiné plemeno, bude to nejspíš Husky. Líbí se mi, že mají takové zvláštní pronikavé oči, navíc jsou velmi podobní vlkům, což jsou zvířata, která mě vážně fascinují, když si odmyslíme mou fascinaci žraloky. Rozhodně bych ale pejska nechtěla teď dokud ještě studuju a nevím pořádně ani co v životě chci. Neměla bych na něj tolik času, navíc pes je závazek, který není jen tak něco lehkého. Bylo by těžší s ním cestovat a proto s tím chci počkat až na dobu, kdy se snad někde usadím a budu mít stálou práci, svůj byt, svůj život a volný čas na procházky s tímto úžasným psem.

A co vy? Máte někdo Huskyho? Nebo nějakého jiného psa?

- Určitě piště do komentářů, zajímá mě plemeno a jméno.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic