Tuesday 23 August 2016

#3 Learn to love my body.

#3 Learn to love my body.

NAUČIT SE MÍT RÁDA SVÉ TĚLO.



Budu upřímná. Bohužel nepatřím k těm šťastlivcům, kteří by byli sami se sebou spokojeni. Jsem k sobě dost kritická a vím, že v určitých věcech je to oprávněné. Takže proto abych začala mít své tělo ráda, se musím zvednout z gauče a začít něco dělat. Diety pro mě nejsou, jelikož jsem šílený žrout. Aby jste mě pochopili, nejsem žádný šílený špekáček, ale prostě, jako modelka se vážně necítím... Takže stop prokrastinaci a jde se na to! Jde se žít a něco dělat!
A pokud i vy máte podobný problém, lidi, musíme ho začít řešit! A nejlépe teď, kdy jsou léto, kraťasy a plavky ještě v nedohlednu.

Budu se snažit zde zveřejňovat, nějaké mé pokroky. Jelikož hodlám začít cvičit, sice jen doma, protože posilovny nemám moc ráda. Nejde tak úplně o posilovny ale spíš o ty lidi kolem. To mě děsí.

Tak hodně štěstí Ter a hodně štěstí i Vám všem!

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic