Sunday 16 May 2021

RECEPT: Veganské boloňské špagety

 


Konečně jsem se dostala k vyzkoušení receptu na veganské boloňské špagety, které jsem chtěla ochutnat už dávno a rovnou je s vámi musím i sdílet. Byla jsem z nich opravdu nadšená a vůbec mi nechybělo mleté maso, které najdeme v klasické verzi.


Můj recept vychází z receptu, který jsem našla v kuchařce Lahodně s Ellou, ale dost jsem si ho upravila. Nevím, jak to u Millsových doma chodí a na jak velké porce jsou zvyklí, každopádně udané ingredience a jejich množství rozhodně nebylo jen pro čtyři osoby, jak kniha avizovala. Nakonec jsme z jedné dávky měli porcí sedm. Každopádně jsem si trošku upravila koření a množství čočky, aby byla omáčka krémovější a jednoduše omáčkovější. 


Doma tahle mňamka chutnala naprosto všem a byla neuvěřitelně sytá. Po poloviční porci jsem zvládla procházku na 8 km, úklid pokoje, pečení koblih a cvičení a ani potom jsem nepociťovala žádný obří hlad. Ono spojení luštěnin, spousty zeleniny a grahamových těstovin je prostě neuvěřitelně výživné a navíc naprosto dokonale chutná. 










Dobrou chuť! 

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic