Saturday 3 March 2018

3 kavárny, které stojí za to navštívit v La Laguna

Jelikož jsem během svého pobytu na Tenerife navštívila pár moc pěkných kaváren, tak jsem si říkala, že by bylo fajn je s vámi sdílet, pro případ, že byste se rozhodli tam vydat na výlet/dovolenou. Jedná se o tři moc fajn místa v La Laguně, které se od sebe dost výrazně liší, takže si tady najde "to své" snad kdokoliv. Ať už máte rádi dobrou kávu, ledový čaj nebo vám jde spíše o interiér. 






Ateneo Café
Jedna z prvních kaváren na kterou jsem narazila při prozkoumávání města. Interiérem bych řekla, že je to takové fancy místo, které je ale cenově dostupné i pro chudého studenta jako jsem já. Nejvíc jsem si tam oblíbila ledový čaj, který vás vyjde asi na 2 eura a je naprosto fenomenální. 







Koukejte na toho stylového Španěla s tričkem Jurského parku!

La Cafeína
Tohle místo s klidem prohlásím za mé nejoblíbenější z celého města. Nejenom že mě v září vždycky zachránili s ledovým cappuccinem, a v listopadu horkou čokoládou během dní, kdy jsem se chtěla cítit vánočně, ale navíc jsme tam s holkama plánovaly výlet do Barcelony, trávily tam většinu času na začátku našeho Erasmu, vždycky si vyměnily úsměv s těmi nejmilejšími baristy a navíc to je podle mě jediná kavárna ve městě, kde vám nabídnou tak 30 druhů kávy. 






La Cocretería
Místo jako stvořené pro horké letní a podzimní dny. Většinu dne je totiž celé posezení ve stínu a vy se tak nemusíte rozpouštět na přímém slunci, nebo se schovávat uvnitř. I když v tomhle případě by interiér, minimálně ode mě, dostal jedničku s hvězdičkou. Nečekejte žádné latte art, ale milé lidi, super černou kávu, docela obstojné víno a prostě fajn atmosféru trošku dál od centra (tím dál myslím deset minut chůze). 








Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic