Friday 19 January 2018

MUSEO DE LA CIENCIA Y EL COSMOS

ZKOUŠKOVÉ is over! A já tak konečně můžu sednou ke stolu zahrabat se v posteli, protože je v pokoji pořád hrozná zima a napsat vám další článek o tom, jak jsme s Luckou prozkoumávaly Tenerife. Poslední den jejího pobytu na ostrově jsme se rozhodly, že navštívíme Museo de la Ciencia y el Cosmos, které se nachází asi patnáct minut pěšky od mého bytu a podle mě z toho bylo nakonec super dopoledne, kdy jsme u některých "exponátů" absolutně nechápaly a otázky "Jakto?" a "Cože?" byly na denním pořádku. 





Co si budeme namlouvat, největší atrakcí na celém muzeu je stejně tenhle satelit, který vidíte snad ze všech koutů La Laguny, a na který dokonce nemusíte platit vstupné, jelikož střecha muzea je volně přístupná a je tam spousta laviček, takže vlastně skvělé místo na to, si tam zajít přečíst nějakou knihu (pokud vám teda nevadí vítr, bez kterého to v La Laguně snad ani nejde). 





Muzeum vám zabere tak dvě hodinky, a to vám můžu říct, že jsme vyzkoušely naprosto vše, krom planetária, které je zvlášť a pokud se tam chcete podívat, tak ještě doplácíte něco málo ke klasické vstupence. I bez něj to ale stojí za to, to vám můžu slíbit.










Přišlo mi docela smutné, že na té mapě chybí Slovensko. Jinak pointou bylo, že jste vždy zmáčkli čudlík dané země a nahlas vám to přečetlo větu v jejím rodném jazyce. Ehm, čeština podle Španělů byla dost vtipná. 





Tahle část se zrcadly mě děsně bavila, i když přiznávám, že jsem asi třikrát málem narazila do zdi, místo toho abych šla tam, kde byl prostor. Každopádně podle fotek můžete vidět, že se tam dá dost vyblbnout, i když s sebou zrovna nemáte děti. 










Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic