Tuesday 4 July 2017

Foto | TEATRO ROJO: Válvula

Na mém bývalém gymplu je jedno fakt skvělé španělské divadlo, které vede jeden fakt skvělý španělský profesor, který píše fakt skvělé divadelní hry. No a jelikož naše ex-studentské a ex-profesorské vztahy jsou na tom velmi dobře, tak mě a kamarádku požádal, jestli bychom nenafotily derniéru právě jedné z jeho her, která se jmenuje Válvula (česky "Pojistný ventil").


On my ex-high school, there is one great Spanish theater that leads one great Spanish professor who write really great theater plays. Well, because our ex-student and ex-professor relationships are very good, he asked me and my friend if we would shoot the last performance of his latest play, called Válvula (Czech "Safety Valve").





Za celých sedm let jsem vynechala jen jedno představení a to proto, že jsem byla v tu dobu zrovna nemocná. Jinak jsem viděla poctivě vše a vždy se mi to moc líbilo. Autor má totiž dost osobitý smysl pro humor a pokud jste alespoň trošku naladěni na jeho vlnu, tak vám zaručuji, že se zasmějete. No a jestli jste ještě žádné španělské divadlo (s českými titulky samozřejmě) neviděli, tak nezoufejte. Jsem si skoro jistá, že příští rok bude na světě další fakt skvělá hra.

I missed only one play in seven years because I was sick at the time. Otherwise I have seen everything and I always enjoyed it. The author has a very distinctive sense of humor, and if you are at least a bit tuned to his wave, I guarantee that you will can not stop laughing. Well, if you have not seen yet ) Spanish theater (with Czech subtitles of course), do not despair. I'm pretty sure next year there will be another really great play.



















A pár momentek z příprav.


And a few moments from the preparations.











Máte rádi divadlo? A chodíte občas i na cizojazyčné hry?

Do you like theater? And do you sometimes watch plays in different language?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic