Thursday 8 June 2017

Foto | Lucije ♥

Dopředu upozorňuji, že nefotím lidi, je to pro mě neskutečně těžké a mým hlavním objektem focení bývá z 90% jídlo. Když mě ale Lucka poprosila, jestli bychom nešly fotit, tak jsem si říkala proč ne, ona je totiž milouš a neukamenuje mě, i kdyby ty fotky dopadly katastrofálně. 


I would point out in advance that I do not take pictures of people, it is incredibly difficult for me, because I focus in 90% on food. But when Lucka asked me if we could take some pictures, I said why not, she is a sweetheart and she does not hinder me, even if those photos are catastrophic.





Lucka je krásná a skvěle se fotí, protože je stejný ňouma jako já, neví co má dělat a pak vznikají tyhle super momentky. 


Lucy is beautiful and looks great in pictures because she is the same nincompoop as I am and she do not know what to do and then these super moments are created.












Chvilku jsem zkoušely fotit i u Lucky na půdě, kde byl super starý oprýskaný prostor a vzniklo z toho pár pěkný fotek. Každopádně to v tomhle počasí při 30°C určitě nezkoušejte, protože to je vážně na roztopení. 


We tried to take some pictures at Lucy's attic, where there was a super old cracked room and we took there some nice photos. Anyway, do not try it in this weather at 30°C, because it's really hot.







Děkuju Lucce, že jsem si na ní mohla zkusit focení, protože je to přeci jenom něco jiného, než když ráno fotíte lívance. Těším se, že spolu zase něco podnikneme. 

Thank you L. that I could take some photos of her, because it's just something else than when you're taking a picture of pancakes in the morning. I look forward to another try with this girl.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic