Monday 12 June 2017

COFFEE & FOODIE TIPS | A Café

Další ostravská kavárna před mým objektivem. Už je to nějaký ten pátek, co jsem navštívila ostravské A Café, které zaplavilo instagram. Původně jsem ani nevěřila, že tak kouzelný podnik máme u nás ve městě, ale jak se ukázalo, opravdu máme. 


Another café from Ostrava in front of my lens. It's been some time that I visited the Ostrava's A Café that flooded the instagram. Originally, I did not even believe that we had such a magical place in town, but as it turned out, we really do.





Kavárna se kupodivu nenachází v centru města, jako většina takových podniků, ale najdete ji na Mariánském náměstí. Dostanete se tam pohodlně tramvají (3,4,8,9,11,12) nebo autobusem (24). Otevřeno mají pondělí až pátek od sedmi do šesti a pak také v neděli od devíti do jedné.


The café is not surprisingly located in the city center, like most of these coffee rooms, but you can find it on Mariánské square. You can get there by tram (3,4,8,9,11,12) or by bus (24). It is open from Monday to Friday from nine to six and then on Sundays from nine to one.




Musím říct, že byl trošku oříšek kavárnu najít, protože nemá žádnou upozorňovací tabuli, ale jen logo na horních oknech, které jde sotva vidět. Takže doporučení pro vás, pokud jste sleponi jako já, nezapomeňte si vzít brýle. 


I have to say that it was a little bit difficult to find it because it has no notice board, but just the logo on the top windows that you can barely see. So recommendations for you, if you are blinds like me, do not forget to take your glasses.



Přiznávám, že tentokrát jsem ani nezjišťovala, jestli je možnost si dát kávu s rostlinným mlékem, jelikož jsem měl v plánu si dát dortík a k tomu já vždy piju jen americano bez mléka. 


I admit that this time I did not even try to find out if there is a chance to have coffee with herbal milk because I was planning to have a cake and with it I always drink only an American without milk.



Byly jsme tam v době oběda a bylo dost plno, takže kavárnu můžete rozhodně využít i jako místo pro rychlý oběd. Podle toho co jsme tak viděly, to tam všechno vypadá hrozně dobře a podle ohlasů všude možně na instagramu je jasné, že to určitě nebude krok vedle.


We were there at lunch time and it was quite full, so you can definitely use the cafe as a place for a quick lunch. Depending on what we have seen, it all looks great and, according to the audience, it is clear that it will surely not be the wrong choice.





Co mě vážně dostalo, je interiér kavárny, který je prostě nádherný. Ta stěna plná květin a váziček a to osvětlení je prostě úžasné. Jediné co musím vytknout je denní světlo, které se do kavárny opravdu dost špatně dostává. My sice seděly dál od oken, ale nemyslím si, že by to tam bylo nějaké lepší, protože člověk sedí zády a tudíž si pak stíní. 

What really got me is the interior of the café, which is just wonderful. The wall full of flowers and vases, and that lighting is just amazing. I just have to say that the daylight gets really bad in the café. We were sitting away from the windows, but I do not think there was any better out there because people sit back so they shade to themselfs.




Já osobně jsem měla skvělý carrot cake, takže za mě určitě spokojenost. Kiké si dávala latte a taky vypadala, že jí chutná, takže pokud dneska nemáte plány, můžete skočit na kafe a dortík, nebo rovnou na oběd tady do A Café. Každou neděli pak můžete zajít na snídani, která je vždy vytvořena i na facebooku jako událost. A pokud milujete jídlo jako já, tak pozor, protože v kavárně vaří jen do 17°°, tak aby jste pak nezůstali hlady.

I personally had a great carrot cake, so I was definitely satisfied. Kiké had a latte, and she looked like it tastes good, so if you do not have any plans today, you can jump to coffee and a tart, or just for lunch here at A Café. Every Sunday, you can go for breakfast there, which is always created on facebook as an event. And if you love meals like me, be careful, because in the cafe they cook up to 17°° so then you could stay hungry.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic