Wednesday 31 May 2017

Nenamalovaná a šťastná

Tenhle outfit naprosto vystihuje jak skvěle a svobodně jsem se cítila den po zvládnutí té nejtěžší zkoušky z celého semestru. Hodila jsem na sebe over-sized svetr, jeany, čepici a rtěnku, protože nic jiného se mi na ten obličej dávat nechtělo. Takže pokud se vám taky budu zdát jako "bezočko", tak je to proto, že nemám linky.


This outfit totally describes how great and freely I felt the day after the most difficult exam of the whole semester. I put on an over-sized sweater, jeans, beanie and red lipstick, because I did not want anything else on my face. So if I'm going to look like "lightless" too, that's because I do not have eye-lines.






svetr|sweater - Fishbone
jeany|jeans - F&F
kabelka|purse - ???
hodinky|watch - postovnezdarma.cz
čepice|beanie - C&A
tenisky|sneakers - F&F




Musím neskutečně moc pochválit mamču, která prostě zvládá mě fotit, i když jí nechávám to třikrát přefocovat a ona je fakt čím dál tím lepší!

I really have to praise my mom who took these amazing photos, even if I make her to take it again and again, and she's getting better and better!










Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic