Saturday 15 April 2017

London vibes

Ať jsem se snažila, jak chtěla, tak jsem prostě nemohla vymyslet žádný normální český titulek k tomuhle článku, takže to nakonec dopadlo, jak to dopadlo. Ne, že by "London vibes" bylo nějak převratné.
Každopádně dnešní článek bude trošku sentimentální, protože budu díky fotkám vzpomínat na volné a úžasné chvilky v Angli. Člověk totiž potřebuje občas utéct před všemi úkoly, zkouškovým a termíny odevzdání čehokoliv. 


I just could not find any normal Czech title to this article, so it turned out as it did. Not that "London vibes" is something revolutionary.
Anyway, today's article will be a bit sentimental because I will throwback to free and amazing moments in England. Because sometimes a person needs to escape from any assignments and deadlines of anything.









rifle | jeans - F&F
sveter | sweater - H&M
kabát | coat - F&F
sluneční brýle | sunglasses - F&F
choker | choker - Primark
batoh | bag - Firetrap
botasky | shoes - F&F


Chtěla bych jen říct, že tento článek není sponzorován F&F, i když to tak může trošku působit a i když by mě to hrozně potěšilo. Ale bohužel, jsem prostě jen velký nadšenec pro tuhle značku, takže mi jejich věci zabírají asi 75% skříně. 


I just want to say that this article is not sponsored by F&F, even it looks like that a little bit and believe me I would be very pleased by this fact. But unfortunately, I'm just a big enthusiast for this brand, so their stuff occupy about 75% of my wardrobe.












Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic