Čokoládové Švýcarsko


Když mi kamarádka řekla o této výzvě, tak bylo hned jasné, že musím něco spáchat a zapojit se. Psaní článků mě neskutečně baví a pokud je tady i možnost něco vyhrát a v tomto případě dokonce cestu po Švýcarsku, tak prostě neváhej a piš. Výzvu pořádá web Blogerky.cz a i když je konkurence veliká, tak moje motto zní: "Kdo nehraje, nevyhraje".


Zdroj: Pinterest

Ve Švýcarsku jsem sama nikdy nebyla, ale z vyprávění a fotek si ho představuji jako pohádkovou zemi. Krásné hory, zelená příroda, skvělá čokoláda a spousta dalšího. Rozhodně bych tam chtěla vyrazit a prozkoumat vše na vlastní kůži, protože jen tak cestovat prstem po mapě v tomhle případě prostě nestačí.



foto: swiss-image.ch
Tyto panoramatické vlaky jsou jednou z věcí, která mě na Švýcarsku láká nejvíc. Přeci jenom je to něco jiného, než když jedu do školy Regiojetem. No posuďte sami, není to dech-beroucí výhled? Přiznávám, že bych se asi i trošku bála, protože tenhle přejezd mi malinko připomíná ten most, kterým ve čtvrtém díle Harryho Pottera proletěl drak a spadl někam hooodně dolů. A mně je jasné, že kdyby se tento vlak nějak vychýlil z dráhy, tak bychom asi taky spadli někam hooodně dolů. Ale jak se říká, risk je zisk a věřím tomu, že je to dostatečně bezpečné, protože jinak by to přeci nebyla taková turistická atrakce.


Zdroj: Pinterest
No a jedním z dalších důvodů, proč bych chtěla navštívit Švýcarsko, je spisovatel Friedrich Dürrenmatt, o kterém jsem poprvé slyšela na střední a jehož dílo Návštěva staré dámy mi nějak utkvělo v paměti. Chtěla bych proto navštívit "svět", který tohoto autora inspiroval. 

No a pokud by jste se chtěli dozvědět o Švýcarsku něco dalšího, tak rozhodně zaskočte na stránku mojesvycarsko.com , protože tam najdete snad i to, co ani průvodci neví.

2 comments:

  1. Upřímně za mě nejlepší z odevzdaných ♥ doufám, že zase vyhraješ :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete