Thursday 16 February 2017

COFFEE & FOODIE TIPS | Opera Café

A další článek s nápadem kam na kafe je tady. Tentokrát je to nové v tom, že toto místo se nachází v Olomouci, takže se konečně tahle skupinka i trošku rozšíří.

And another article with an idea where the go to coffee is here. This time it's new in the fact that this place is located in Olomouc, so finally this group will be a little bit bigger again.





Původně jsem o tomhle místě neměla zrovna nejlepší představy. Vypadá to sice moc pěkně, ale umístění je bohužel trošičku mínus, protože se nachází v obchodním centru Šantovka.

Originally I was not exactly sure about this place. Although it looks very good, but the location is unfortunately a bit worse, because it is located in the mall center Šantovka.



Když si ale odmyslíte fakt, že kolem vás desítky lidí nakupují, tak je to moc pěkné místo, kde vydržíte sedět a povídat si věky.

But when you strip away the fact that dozens of people around you are shopping, it's a very nice place where I could sit and talk for ages.



Co musím opravdu pochválit je výběr nápojů a jídel. Seženete tam od různých druhů kávy až po mojito, což mě vážně překvapilo. Navíc, pokud tam vyrazíte hned z rána, tak se můžete těšit na snídaňové menu, které kavárna nabízí. No a pokud jste spíš noční tvorové, tak můžete vyzkoušet některé z nabízených palačinek či panini. 

What do I really have to commend is the selection of drinks and meals. You can buy there different kinds of coffee but also drinks like mojito, which really surprised me. Moreover, if you go there right in the morning, you can enjoy a breakfast menu, which this café offers. Well, if you're more nocturnal one, you can try some of the offered pancakes and panini.



No a aby těch menších plus nebylo málo, musím ocenit i to, že tam nabízí sójové či kokosové mléko, takže si kávu můžou dát i alergici na laktózu jako já (i když je to teda s menší přirážkou). Ale zase dostanete ke každé kávě mandli v čokoládě se skořicí, což je naprostá bomba!

Well, to smaller plus, I have to appreciate the fact that there has soy or coconut milk so you can have there coffee even as an allergic to lactose as me (with a small surcharge). But you also get to each coffee almond in chocolate with cinnamon, which is absolutely the delicious!



Otevřeno je v této kavárně denně od 9°° do 21°°, takže tam vlastně můžete zaskočit kdykoliv během dne. A pokud jste stejně jako já studentem filosofické fakulty na UPOLU, tak to máte co by kamenem dohodil. 

This café is open daily from 9°° to 21°°, so you can really snap there at any time during the day. And if you're, like me, a student of the Faculty of Philosophy at UPOL, It's just a stone's throw from here.







Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

3 comments:

  1. Tak to je super, že tam mají taky to sojové mlíko a ty máš zase o kavárnu navíc kam můžeš zajít mimo Costy, Starbucks a Polocafé :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Po hodně dlouhé době mám čas brouzdat po netu a skončil jsem u tebe na blogu. Super článek, hezké fotky, ale mě osobně kavárna dost zklamala. Příjde mi, že je z ní celá Olomouc hotová, přitom tam dělají (tedy jen prodávají, že ano) umělé zákusky, kyselé kafe, přeslazené & obarvené limonády...byl jsem tam cca šetkrát (jelikož většinou cestuji s kufrem a je to od nádraží kousek), pokaždé jsem si dal něco jiného a ani jednou mě to neoslovilo plus jak mají neustále plno, tak tam dost často nestíhají číšníci a čekáš i půl hodiny na jedno kafe...A PŘEDEVŠÍM, v Olomouci je mnohem více zajímavých a kvalitnějších podniků....pokud tedy ráda poznáváš nové podniky, určitě bys měla navštívit například Literární kavárnu Druhý domov, kde se navíc koná plno zajímavých akcí, BerryBlue Café, kde mají výborné lívance, nebo třeba kavárnu Kafe jak lusk (tady zajdi určitě jako první!), je to strašně cool malá útulná kavárnička, kde se každý vrací rád a samozřejmě mají v nabídce i sojové mléko. :) Užívej Olomouce! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. V prvé řadě děkuju za pochvalu fotek a za typy na další místa. Do Kafe jak lusk určitě zajdu, nejspíš už toto pondělí, chodím kolem něj pomalu každý den po cestě ze skoly, ale nějak jsem tam nikdy nezašla, takže to musím napravit.
      V Opera Caffé jsme měli asi i štěstí, protože jsme tam vyrazili hned ráno po skole a bylo tam docela prázdno. Každopádně alespoň vím, že dortík ani limonáda tam za moc nestojí a příště to zkusím někde jinde. 😊

      Delete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic