Wednesday 11 January 2017

#24 Ride a camel ✓

#24 Ride a camel

SVÉZT SE NA VELBLOUDU

Po nějaké době jsem se opět rozhodla pro článek z bucket listu. Původně jsem měla v plánu jednu knižní recenzi, ale jelikož ještě nemám vše potřebné a nechtěla jsem to vydávat neúplné, tak jsem si řekla, že ještě chvilku počkám a podělím se s vámi o tenhle zvířecí kousek, který si už můžu odškrtnout.

After some time I decided to once again for article from the bucket list. Originally I had planned a book review, but since I do not have everything I need and I did not want to publish it incomplete, so I thought I'd wait a moment and share with you this one animal piece, which I can already tick off the list.





Velbloudi jsou podle mě hrozně vtipné zvířata (mně to tak alespoň připadá), ale na druhou stranu jsou děsně potřební, pokud se zrovna chcete vydat na projížďku pouští a obdivuji jak dlouho vydrží bez vody. 

Camels are according to me very funny animals, but on the other hand, are terribly needed if you just want to go for a ride through the desert and I admire them for how long they can last without water.



Jela jsem na velbloudu, když jsem byla menší a my navštívili zoo. Byl to pro mě v té době neskutečný zážitek a troufám si říct, že kdybych to teď vyzkoušela znova, tak by to bylo stejně neskutečné jako tehdy. Pamatuji se, že byl ten velbloud děsně vysoký, chundelatý a bylo mi na něm hrozné horko, jak hřál. 

I rode on a camel when I was smaller, and we visited the zoo. It was for me at that time a surreal experience and I dare say that if I tried it again now, it would be just as unreal as it was then. I remember that the camel was awfully tall, fluffy and I was too hot on it, as he heated.


A co vy? Jeli jste někdy na velbloudu? 

And what about you? Have you ever ridden a camel?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic