Friday 25 November 2016

#23 Visit castles in Europe ✓

#23 Visit castles in Europe

NAVŠTÍVIT HRADY/ZÁMKY V EVROPĚ

Protože jsou tyhle bucket list články docela vděčné, tak jsem se rozhodla přidat další. Poslední dobou raději přidávám ty již splněné přání, protože je to takové zajímavější, vzhledem k tomu, že se vždy snažím přidat vlastní fotky, které s daným přáním zrovna souvisejí. 


Because these Bucket List articles are quite grateful, I decided to add another one. Lately I prefer adding those already fulfilled, because it's more interesting I guess, I always try to add my own photos related with the topic of the article.





Klasicky jsem našla jen pár fotek. Z těch zahraničních mám asi všechny, ale v Česku jsem jich navštívila tolik, že už jsem ani všechny fotky neposbírala. Takže těch pár, které jsem našla, si tady můžete prohlédnout. Osobně si myslím, že Česká republika je pro tento bod bucket listu skvělé místo, jelikož tady máme neskutečné množství krásných hradů a zámků, takže nemusíte cestovat nikam daleko, aby jste jej splnili.

Classically, I found just a few photos. Of those abroad I have all, but I visited a lot of them in Czech republic so that I did not find all photos. So those few I found, you can see here. Personally, I think that the Czech Republic is for this point of bucket list a great place, because here we have an incredible amount of beautiful castles, so you do not have to travel too far, that you fulfill it.



První zámek/hrad je francouzský Amboise, který jsem navštívila asi před dvěma lety spolu se školou. Ve Francii mi všechny takovéto stavby přišly hrozně romantické, kdežto u nás si hodně představuji hlavně to historické pozadí než pohádky.

The first castle is a French Amboise, which I visited two years ago along with the school. In France all buildings look terribly romantic to me, and in Czech for a lot of us they represents a major historical background than a fairy tale.






Dalším místem je zámek Ussé (Francie), který byl prý inspirací pro pohádku o Šípkové Růžence. Hrozně mě okouzlily jeho zahrady, které byly plné nádherných květin. 

Another place is the Chateau Ussé (France), which was apparently the inspiration for the tale of Sleeping Beauty. I was so enchanted with its gardens, which were filled with beautiful flowers.






 Teď se přesuneme do prosluněného Španělska, kde jsem navštívila krásný "Disney" hrad v Segovii (Alcázar de Segovia). Podle mě musel být rozhodně brán za inspiraci pro samotný Disney hrad, který mu je neskutečně podobný. Co myslíte? 

Now we move to sunny Spain, where I visited the beautiful "Disney" castle in Segovia (Alcázar de Segovia). For me, definitely it had to be taken as the inspiration for the Disney castle itself, which it is incredibly similar. What do you think?





Teď už se přesouváme do naší krásné republiky, kde je klasickou zastávkou Pražský hrad, pak jsem tady pro vás vybrala ještě Karlštejn, Špilberk (Brno), Hlubokou, Český Krumlov, Hradec nad Moravicí a Hukvaldy. Každopádně je to jen hrstka toho, co stojí za navštívení. Krásná je podle mě třeba i Lednice, Bouzov a další...

Now we are moving into our beautiful republic, where is a classic stop Prague Castle, then I picked for you others like Karlštejn, Špilberk (Brno), Hluboká, Czech Krumlov, Hradec nad Moravicí & Hukvaldy. Anyway, it's just a handful of what is worth visiting. Beautiful to me is even Lednice, Bouzov and more ...
















Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic