Novinkovník

Všem přeji krásný den! Já teď sedím ve vlaku směr Olomouc a pro vás jsem si připravila jen takový menší informativní článek. 

I wish you all a wonderful day! I'm sitting on the train to Olomouc and I have prepared for you such a small informative article.





Minulý týden to bylo s časem fakt šílené a to se prostě odrazilo i na přispívání na blog, které bylo opožděné a vždycky tak nějak narychlo. Tento týden už tolik plánů nemám, tak doufám, že se vše vrátí do normálu. Mám pro vás naplánováno ještě pár outfitů, zářijové oblíbence (takže video), recepty a spoustu dalších věcí. Takže doufám, že mi můj časový skluz z minulých dní odpustíte a budete se tady každý druhý den těšit na nové články.

Last week it was a really crazy for me and it just reflected in contributing to the blog, which was delayed and always kind hastily. I do not have so many plans for this week, so I hope that everything will return to normal. I've got for you scheduled a couple of outfits, September favourites (the video), recipes and lots of other things. So I hope that you will forgive me and will looking forward to new articles every other day.

4 comments:

  1. S tím časem a přispíváním ti rozhodně rozumím. Jsem na tom stejně, ale lepší je přispívat méně, než pod tlakem. Pak se to odrazí ve článcích :)

    Už se těším na vše :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, proto se snažím raději jeden článek vynechat a pak napsat něco pořádného, než aby to byly jen příspěvky z nutnosti. :)

      Delete
  2. Jo jo já teďka ubrala v četnosti článků, převážně z časových důvodů;) ale už teda nejsem ve skluzu aspoň:P

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já mám teď v poslední době docela problém něco vymyslet... Došly nápady na články. :(

      Delete