Thursday 6 October 2016

My favourite place in Bratislava

Jak název prozrazuje, v článku najdete jeden ze dvou bratislavských outfitů a tento je pro mě speciální v tom, že je nafocen u mostu SNP, který prostě nepřestanu obdivovat.

As the title reveals, in the article you will find one of the two outfits from Bratislava and this one is special for me in that it was taken by the bridge SNP, which I simply can not stop to admire.




Ten den bylo nesnesitelné horko, takže jsem se rozhodla pro jednoduchý, ale pohodlný outfit v podobě obyčejného pruhovaného tílka a lacláčů. A nemohla jsem udělat lépe, na procházky po rozžhaveném městě to bylo opravdu ideální.

The day was unbearably hot so I opted for a simple but comfortable outfit in the form of plain striped t-shirt and overalls. And I could not do better it was really perfect for walks in the city.






tričko|t-shirt - Reserved, lacláče|overalls - Reserved, slip-ony|slip-ons - F&F, taška|bag - obchod v Madridu "vše za 5 €", sluneční brýle|sunglasses - F&F, hodinky|watch - Aliexpress, náramek|bracelet - Pandora  


Za fotky moc děkuji Leonce, se kterou jsem Bratislavu navštívila (článek najdete zde).

For photos thank Lea very much! I visited Bratislava with her, so if you are interested in, there is an article.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

2 comments:

  1. Miluju proužky takže za mě super. Akorát ty lacláče mě tedy ještě nechytly no:D

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky ♥ A neboj, na lacláče tě naučím, je to nejlepší oblečení na světě! :D :)

      Delete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic