Friday 9 September 2016

Sailor without a boat
Sice už je léto skoro za námi, ale já nám ho zkusím připomenout alespoň prostřednictvím tohoto námořnického outfitu ještě z Chorvatska, který mi pomohla nafotit Verča. Takže díky parťáku.

Summer is almost over, but I try to remind it to us at least through this sailor outfit even from Croatia, which helped me shoot Verča. So thanks, buddy.

šaty|dress - Lídl, boty|shoes - F&F, sluneční brýle|sunglasses - F&F, hodinky|watch - Aliexpress 



Tyhle šaty ala námořník jsem si kupovala hlavně kvůli naší dovolené u moře, protože normálně na takovéhle dlouhé kousky moc nejsem, ale na pláž to bylo naprosto super, protože v nich nebylo horko, byly takové vzdušné a navíc se tématicky hodily k prostředí.

I bought this dress aka sailor mainly because of our holiday by the sea, because normally this sort of long pieces'm not much, but on the beach, it was absolutely great, because it was not hot in them, plus a thematically matched the surroundings.




Tenhle účes na yorkshira je teď v poslední době jeden z mých nejoblíbenějších, takže to určitě není ani poprvé ani naposled co ho na mě vidíte. Je to prostě rychlé a pohodlné, což je přesně můj styl.


This hairstyle as a yorkshire is recently one of my favorites, so it certainly is not the first time nor the last time you see it on me. It's just a quick and convenient, which is exactly my style.



Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

3 comments:

  1. Šaty jsou moc pěkné ale nebylo v těch slip-on botách u moře horko? :D já bych radši volila sandálky nebo žabky ;) nebo to bylo jen na účely focení?
    http://spice-of-life.blog.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc! ❤ Tuším, že ten den jsem zrovna byla celou dobu ve slip-onech, na sandály totiž moc nejsem, ale i ty jsem se tam snažila vynosit 😉

      Delete

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic