WISHLIST #3


Nový článek s novým wishlistem je zde! Říkala jsem si, že už tady dlouho nebyl, tak proč ho zase trošku neobnovit? Tentokrát to bude hodně pracovní seznam, jelikož si potřebuju dokoupit pár věcí k počítači a tabletu, aby se mi na nich co nejlépe psalo a upravovalo.

New article with new wishlist is here! I thought that there had not been here long, so why do not to renew it a little bit? This time it will be a lot of work list, since I need to buy a few things to my computer and tablet to help to myself do the best while writing and editing.


Začneme teda tou elektronikou, kde jsem vybrala hned tři věci. První z ních je myš k laptopu, protože mi nedávno odešel touchpad (bůh ví, kam šel) a i když jsem ho dávala do opravy, tak už jsem si za tu dobu tak zvykla na používání myši, že jsem se rozhodla taky si jednu pořídit (stačí mi taková obyčejná bílá, která mi pěkně ladí k Dracovi). No a jelikož jsem k narozeninám dostala tablet (který ještě není pojmenovaný), jak jste mohli vidět ve videu, tak jsem si říkala, že by bylo super k němu mít i klávesnici, abych na něm mohla taky psát články, když se mi zrovna nebude chtít vláčet do Olomouce na kolej laptop. No a poslední věcí jsou sluchátka, které chci hlavně z praktických důvodů, protože při upravování videí prostě potřebuju slyšet a jelikož budeme s Andy sdílet pokoj, tak ji nechci nějak omezovat.

No a teď se dostáváme ke kosmetice, ve které mám jen jednu věc a to Scrub na rty od Lush, který mi příjde jako super věc a protože jsem ten typ holky, která nosí rtěnky dost často, tak si myslím, že bych to rozhodně využila.

A nakonec je to fakt drahá sranda a to nové brýle. Tak doufám, že narazím na nějaké cenově přijatelné a pěkné zároveň, protože mi asi všichni, kdo nosíte brýle, dáte za pravdu, že je to občas fakt oříšek. Zvlášť, když máte takovou super vadu jako já.

0 comments: