Tuesday 23 August 2016

Výletník | DOD v Olomouci

Tak jsem se rozhodla zrekapitulovat naši sobotní výpravu do Olomouce, kde jsme se jeli podívat na Den otevřených dveří Univerzity Palackého.Vyrazili jsme o půl deváté vlakem z Ostravy dohromady Já, Andy a Denis. Když jsme vystoupili v Olomouci a nenašli dopravu zdarma na Univerzitu, rozhodli jsme se, že pojedeme tramvajkou. Vzhledem k tomu, že ani jeden z nás to tam nijak extra nezná, tak jsme vystoupili nějak moc brzo. Ale naštěší hned u zastávky byla mapa a my jsme se rozhodli, že na filozofickou fakultu vyrazíme pěšky parkem.


Líbilo se nám, jaký byl všude klid, ale je pravda, že ten je o víkendu i v Ostravě. Dorazili jsme na filozofickou fakultu, kde jsme našli Andrejčinu katedru politologie a zjistili, že testy a katedra žurnalistiky jsou někde úplně jinde...


...vydali jsme se teda doprovodit Denise na zkušební testy a pak směr katedra žurnalistiky. Tam jsme se dozvěděly spoustu věcí jak o španělštině, tak o moji vysněné žurnalistice a vydaly se zase zpátky na katedru politologie.


Tam jsme si poslechly přednášku, na kterou jsme vůbec neměly v plánu jít, ale protože jsem si ji popletly s tou již zmíněnou politologii, tak jsme tam strávily asi 15 minut. Pak jsme se tedy už správně informovaly u profesora, který měl na starost Andrejčin obor a pozval nás na takovou sešlost studentů, kteří si vyzkoušeli program - jehož jméno mi uniká. Přenáška byla hrozně zajímavá, všichni studenti moc milí a celkově to na mě působilo velmi pozitivně.


Po cestě z univerzity jsme šly opět parkem, a Andrejka mi pomohla nafotit outfitový článek - moc děkuju!
Náš vlak měl zpoždění, takže jsme si na nádraží udělaly takový malý piknik a po cestě vlakem jsme tak nějak usínaly, protože jsme po celém dni byly naprosto vyčerpané.


Výsledkem výletu je, že se prostě na tuto univerzitu chci a musím dostat. Tak mi prosím držte palečky.


A kam se chystáte Vy (pokud letos maturujete) ?


Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic