USB lampička | postovnezdarma.cz

Ahojda
Dneska jsem ve schránce našla balíček z postovnezdarma, a proto jsem se hned rozhodla pro napsání recenze, když jsem doma a mám trochu toho času.

Produkt, který mi přišel byla USB lampička. Hned na začátek musím říct, že jsem si objednala růžovou, ale přišla mi červená. A po zapojení do PC mi z ní vypadla krytka na zářivku. Jsou to maličkosti, ale pořád jsou to nedostatky.



Lampička je vyrobena ze silikonu a máte na výběr z pěti barev - bílé, modré, zelené, tmavě růžové (červené) a oranžové. Výkon tohoto LED světla je 1.2W. Můžete jej zapojit do tabletů, notebooků, iPadů, no prostě čehokoliv co má USB vstup a potřebujete si tam na něco posvítit.

Podle mě je to dobré hlavně na cestování, když jedete večer třeba v autě nebo v autobuse a chcete si číst, nebo se učit, tak je to prostě super doplněk, který v tašce zabere jen minimální místo.




Za mě je to tedy 40% pozitivní názor a 60% negativní.
Každopádně světlo funguje a to je pro mne momentálně to nejpodstatnější, protože jej alespoň mohu používat.

Máte nějaké zkušenosti s tímto typem světla?

0 comments: