Shopaholic #19

Tak se opět projevil můj malý shopaholic v duši a já si tak trochu zanakupovala. Pár věcí je spontanních a pár zase takových dárkových. Každopádně mám ze všech nehoráznou radost, ale to je u mě už prostě tradiční.

So once again little shopaholic in my soul have showed, and I have been shopping a little. A few things are spontaneous and a few are a gift. Anyway, I'm so happy about all of them, but it is for me already simply traditional.




Tentokrát jak můžete vidět je to každý kousek něco jiného. Kniha, oblečení, vstupenky a doplněk domů, který jsem ale dostala od mamči.

This time, as you can see every bit is something else. Books, clothes, tickets and accessory to home, but which I got from my mom.


V diáři už mám zapsán koncert Team, na který se chystáme společně s Leonkou. Už aby bylo po maturitě a já si mohla napolno užívat volných dní, které chci letos maximálně vyplnit!

In the diary I have written a note about concert of the band Team, on which we are going along with Leonka. I hope that the graduation will be gone as soon as possible, and I will enjoy some days off, which I want to fill with so many events and experiences!


Dále jsem se rozhodla pro knihu Kráva nebeská od Davida Duchovneho. Původně jsem o ní soutěžila, ale jelikož to nevyšlo, bylo jasné, že si pro ní dříve nebo později skočím do knihkupectví a v tomhle případě to bylo spíš dříve.

Then I decided to buy a book Holy Cow by David Duchovny. I originally competed for it, but since it did not work, it was clear that, sooner or later I will jump for it into the bookstore and in this case it was sooner.


Dále je tady skvělá mini zavařovačka, kterou jsem dostala od mamči, spolu s větší zavařovačkou, na které je meloun, ale kterou jsem tady nějak zapomněla vyfotit. Já tyhle skleničky prostě zbožnuju!

Then, there's a great mini jar, which I got from my mom, along with bigger jar, with a watermelon, but I somehow forgot to take a photo og it. I just love these jars!


A nakonec tady mám jeden kousek oblečení. A jak jinak než mikča, kterou jsem našla ve slevě v New Yorkeru a bylo jasné, že bude moje. Zelenou jsem ještě neměla, navíc jsem hrozně toužila po téhle barvě od té doby, co vyšel videoklip k písničce Lego House od Edda Sheerana.

And finally there is one piece of clothing. What else than jacket, which I found on sale in the New Yorker and it was clear that it will be mine. Green, I have not had, plus I really longed for this color since it came out video for the song Lego House by Edd Sheeran.

0 comments: