Shopaholic #17

Vítám Vás u dalšího dílu mé Shopaholic série. Už se mi zase nasbíralo pár kousků, tak jsem se rozhodla, že se s Vámi o ně podělím.

Welcome to the next part of my Shopaholic series. I have again a few pieces from my shopping trip, so I decided to share it with you.





Tentokrát to byly takové ty odměny za výzo a klasické prošmejdění eBay. Obal na notebook mě oslovil na Zootu. Původně jsem chtěla jiný, ale bohužel nebyl ve velikosti mého laptopu, takže jsem se rozhodla pro tento. Je sice trošku tenčí, ale svou službu vykoná, takže jsem z něj nadšená.

Na tašku jsem narazila, při procházkách po shopinu s mamčou, v mém oblíbeném Nanu nana. Buldočci jsou hned po Huskym mým oblíbeným plemenem. Jsou prostě děsně roztomilý. Ale pozor! Mopsíky mi k tomu nepleťte, ti se mi prostě nelíbí.

No a pak tady jsou dvě maličkosti - obal na mobil a paměťová karta do foťáku. Na tu moji mi nešlo nahrávat video, takže jsem se rozhodla pro novou a možná, že časem zase něco natočím. Každopádně chci dělat vlogy z Londýna, takže už se pak alespoň nebudu muset shánět po kartě.

This time it is the sort of reward for the end of school and classic eBay searching. Notebook case approached me at Zoot. Originally, I wanted another, but unfortunately it was not in the size of my laptop, so I opted for this. Although it is a little thinner, but it is doing its job, so I'm excited about it.

I hit on the bag, walking along the Shoping park with my mom, in my favorite shop - Nana nana. Bulldogs are after huskies my favorite type of dogs. They're just awfully cute. But be careful! I just do not like pugs.

And then there are two things - a case for my mobile phone and memory card into the camera. On mine I could not record video, so I opted for a new and perhaps I will record something soon. Anyway, I want to do vlogs from London, so at least I will not have to hunt for the card.


Mezitím co jsem se snažila nafotit a napsat tento článek, se mi zase domů dostalo pár balíčků, takže někdy za týden se možná objeví další shopaholic, ale ten bude na delší dobu asi poslední.

Meanwhile, as I tried to take photos and write this article, I got a few packs, so next week may appear another shopaholic article, but it will be probably last for a long time.

0 comments: