Shopaholic #15

Ahojda
Povánoční slevy svým způsobem zhltly i mě a já si prostě musela pořídit pár věcí. Jedna z nich je dokonce dárek k narozeninám pro mamčiného přítele a jelikož nemá čas číst můj blog, můžu si dovolit to zde zveřejnit.




Šla jsem najisto pro tři věci.
Malou černou kabelku jsem už prostě potřebovala, protože každý, kdo mě zná ví, že nosím, jen obr tašky a někdy se to prostě nehodí. Na tuhle kabelku jsem narazila v Gatu, kde byla sleva ze 449,- na 168,-. No nekup to.

Další věcí je DVDčko Dařbuján a Pandrhola. Tohle je ta věc, kterou jsem vybrala jako jeden z dárků pro mamčiného přítele. Tuhle pohádku má hrozně rád a já jsem si řekla, že to bude super překvapení.

A jako poslední věc je to sešit z IKEA. Když jsem zjistila, že tento super blok teď prodávají jen za 29,- místo původních 99,-, volba byla jasná. Nevím jestli je to každého vkus, ale mě se tyhle netypické sešity moc líbí. Ještě nevím na co přesně ho zužitkuji, ale tyhle věci se hodí vždy.

A co Vy? Podlehli jste?

0 comments: