Saturday 27 August 2016

Recept | Jarní boj proti chřipce: Celerová pomazánka

Tak už jsme v polovině týdne. Pro někoho je to pozitivní, protože do pátku nám už zbývají jen dva dny, ale pro někoho jako jsem já je to dost na nic, jelikož bych momentálně raději zastavila čas, abych měla#vícečasunaučení.

So we're in the middle of the week. For some, it is positive, because only two days left to Friday, but for someone like me it's pretty useless, because at the moment I would prefer to stop the time, to had #moretimeforlearning.



Jedna z věcí, která se u nás na jaře jí minimálně dvakrát do měsíce je celerová pomazánka. A jelikož je to mňamka, která z lednice zmizí už na druhý den a která vám pomůže s bojem proti chřipce, rozhodla jsem se s vámi o ní podělit. A jako bonus - zvládnou to i takové paka jako jsem já a potřebujete k tomu jen 5 ingrediencí.

One of the things that are in our fridge during the spring at least twice a month is celery spread. And because it's delicious it disappears from the refrigerator the very next day and it also helps in the fight against flu, I decided to share it with you. And as a bonus - even such geeks like me can make it and you need just 5 ingredients.



Pokud by vám ale nevyhovovala tatarka, a chtěli by jste tento recept udělat ještě zdravější, můžete ji nahradit třeba jogurtem. S krekry nebo pečivem a rajčátky je to parádní svačina či večeře a já si říkám, že už máme v lednici zase jenom třetinu misky a že bych měla doplnit zásoby.

If you do not want to use tartar sauce, and would like to make this recipe even healthier, you could replace it with yogurt. With crackers or bread and tomatoes is a great brunch or dinner and I think that we already have in the fridge again, only a third of the dish so I should make another brew.


Pokud si ji oblíbíte stejně jako já, tak dejte určitě vědět.


Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic