Saturday 27 August 2016

My soul belongs to England

Přeji krásný pátek, jestě než se tady objeví pokračování našeho anglického výletu, tak jsem si pro vás připravila článek s jedním mým outfitem, který jsem si v Anglii opravdu oblíbila. Bylo na to počasí jako stavěný a navíc mega pohodlný!

I wish you a beautiful Friday, before there will be continuing of our England trip, I have prepared for you an article of my outfit that was one of my favourites in England. It was the best for this weather plus mega comfy!

džíny|jeans - F&F, svetr|sweater - HM, kabelka|bag - Gate, boty|sneakers - F&F, sluneční brýle|sunglasses - F&F, bunda|jacket - Reserved


Když si teď ty fotky znovu prohlížím, tak mi dochází, jak moc jsem si tu zemi za čtyři dny zamilovala. Zatím jsem nenašla moc míst, kde bych mohla žit, ale Anglie mezi ně rozhodně patří!

Now when I browse back those photos, I realize how much I fell in love with that country during those four days. So far I did not find many places where I could live, but England is one of them!




Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic