Saturday 27 August 2016

Keep calm & love HATS

Krásný páteček, já jsem nadšená, že už je tady zase víkend a já se zítra pořádně prospím (nevím, jak to budu dělat týden v kuse). Tentokrát jsem pro vás připravila zase takový menší outfit článek a dokonce v něm najdete i letní nádech, což je u mě občas dost těžké.

Beautiful Friday, I'm excited that there is the weekend again and I really cant wait for looong sleep for tomorrow (do not know how I'll do the week in a row). This time I prepared for you again such a small outfit article and you can even find there a summery feel, which for me is sometimes quite difficult.

overal|overall - Primark, kabelka|bag - Gate, slip-ony|slip-ons - F&F, klobouk|hat - C&A, náramky|bracelets - C&A







Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic