Saturday 27 August 2016

Jak jsem vyrazila na OSTRAVSKÝ FASHION WEEKEND

Módní akce v Ostravě? Cože? Tady někdo řeší, jak se lidé oblékají a šel by se podívat na přehlídky? No světe div se, opravdu se tady najde část lidí, kteří se akce zúčastnili a dokonce se na ni moc těšili. Já osobně jsem díky webu Krasna.cz měla možnost vyrazit na událost jako blogerka a celou ji pro vás natočit a nafotit.

Fashion event in Ostrava? What? Does anyone here take care about fashion? Would anyone go at the fashion show? Well, you will be surprised, there are some people who attended the event and even looking forward to it very much. I personally thanks to the web Krasna.cz to had the opportunity to go to the event as a blogger, and record and shoot all of it for you.




Na akci jsem vyrazila společně s Deni a jelikož jsem ani jedna ještě nikdy nebyly v Trojhalí, bylo vtipné hledat vchod, který měl být přímo pro lidi od tisku. Obešli jsem celou budovu a konečně narazily na dveře označené nápisem "PRESS" a oddechly si, že to nejhorší máme za sebou.

At the event, I went along with Deni and because we have never been in Trojhalí was funny looking the entrance, which should be right for the people from the press. We walked around the whole building and finally hit the door marked "PRESS" and the worst thing was behind us.


Ve 13:00 se měla konat módní konference s Barbarou Nesvadbovou, ale jelikož byla na D1 nějaká bouračka, tak dorazila Barbara asi o 45 minut později. Naštěstí organizace na Fashion weekendu nevázla a hned se objevil náhradní program v podobě Beaty Rajské, Petry Ficové a Jerzy Gawel. Nakonec asi po půl hodince dorazila i Barbara osobně a měli jsme možnost se zeptat na pár zajímavých otázek.

At 13°° there was a fashion conference with Barbara Nesvadbova, but since it was a smash on the D1, Barbara arrived about 45 minutes later. Fortunately organization Fashion Weekend soon appeared in the form of a replacement program with Beata Rajská, Petra Ficová and Jerzy Gawel. Finally, after about half an hour Barbara arrived and we had a chance to ask some interesting questions.



První částí přehlídkového programu byla "soutěž" mezi třemi designovými školami (Praha,Prostějov a Trenčín), které měli každá svou vlastní přehlídku a na konci všech tří se rozhodlo o vítězi. Já osobně jsem měla jako největšího favorita Školu designu Prostějov a hádejte co? Tato škola vyhrála. Část přehlídek můžete vidět takové ve vlogu, který najdete na konci tohoto článku. Po těchto přehlídkách jsme s Deni vyrazily do Káji, kde jsem vyzkoušela nový Frostino Strawberry Cheesecake, který je opravdu dobrý a to jsem musela kvůli alergii omrzet šlehačku, ale i tak jsem z něho byla nadšená. Takže pokud váháte na co si zajít do Costy, tak tuhle volbu doporučuji.

The first part of the program was the "competition" between the three design schools (Prague, Prostejov and Trencin), which each have their own show and at the end of all three, juries decided about the winner. I personally had as the biggest favorite design school Prostejov and guess what? This school won. Part of shows can be seen in a Vlog, which would be at the end of this article. After these shows me and Deni went to Kája, where I tried the new Frostino Strawberry Cheesecake, which is really good even if I had to take it without weary cream because my allergy, but I was excited from it. So if you hesitate on what to go to Costa, I have to recommend this option.



Co musím opravdu pochválit jsou prostory ostravského Trojhalí, které se na tuto akci opravdu skvěle hodily. Navíc tento krásný prostor chválili také hosté, kteří jsou jak z Prahy, tak třeba z Bratislavy a myslím, že to už je co říct.

What I really have to commend is the space of Ostrava'sTrojhalí that was a great option for this event. Additionally, this beautiful space also praised the guests, who are from Prague or from Bratislava, and I think that's honor for our town.


Když se tedy přesunu k další části programu, tak byly na řadě prohlídky od návrhářů jako Milov, Dara Bags, Mirka HorkáDenisa Dovalová a Czech Labels & Friends. Byl to pro mě velice zajímavý zážitek a je opravdu něco jiného vidět prohlídku ze záznamu a živě. Všem doporučuji minimálně jednou zkusit zajít na takovýto typ akce.

So, when we move to the next part of the program, we have seen many tours from designers like Milov, Dara Bags, Mirka Horká, Denisa Dovalová and Czech Labels & Friends. For me it was a very interesting experience and it's really something else to see a tour of the record and alive. I recommend everyone try it at least once to go to this type of event.





Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic