Saturday 27 August 2016

Hello sunshine

Přeji krásnou sobotu, já mám dneska jediný den pauzu od učení a jedu si užít narozeninovou oslavu sestřenice. A když říkám užít, tak užít. Ve středu jsem navštívila dědu na zahrádce a původní plán byl nafotit tam rozkvetlé stromy (ty určitě také vytvoří jeden z mých budoucích článků), ale protože bylo krásně, tak jsem si řekla: "Proč nenafotit rovnou i outfit?".

I wish you a beautiful Saturday, today I have one day break from learning and I'm going to enjoy a cousin's birthday party. And when I say enjoy it, I really mean it. On Wednesday, I visited my grandfather in the garden and the original plan was to shoot there blooming trees (they certainly also creates one of my future articles) but because it was beautiful weather, I said: "Why do not take some photos of my outfit?".

džíny|jeans - F&F, triko|t-shirt - Takko, taška|bag - Nanu nana, bunda|jacket - Blancheporte, šátek|scarf - New Yorker, slip-ony|slip-ons - F&F



Do žluté bundy, kterou jsem dostala od eshopu Blancheporte, jsem se naprosto zamilovala. Cítím se v ní prostě jako sluníčko a dokonce ji podezírám z toho, že mi zlepšuje náladu.




It's not how good you are, it's how good you want to be.


Parádně motivační knížka od Paula Ardena. Rozhodně doporučuji. Je to takové odpočinkové a hlavně velice pozitivně dobíjecí čtení. Pokud jste zrovna v nějaké existenční krizi, tak rozhodně jděte do této knihy!

Amazing motivational book by Paul Arden. I definitely recommend it. It's so relaxing and it's very positive rechargeable reading. If you're in an existential crisis, you should read this book!



Tak to bude pro tento článek nejspíš vše, doufám, že Vám fotky dodaly alespoň tolik energie, kolik mě dodává skvělá barva bundy.

So it will be for this article probably all. I hope that these photos gave you at least as much energy as I recieved from this great color jackets.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic