Wednesday 24 August 2016

Get lost in the forest

Na velikonoční pondělí bylo nádherné počasí a když jsem neměla nic domluveného, rozhodla jsem se vyrazit na procházku do lesa. Bylo to skvělé. Vyčistila jsem si hlavu a nepřemýšlela nad ničím jiným než nad tím, kterou stezkou se zrovna vydám. Náš lesopark sice není žádný hluboký les, ale podle mě není nemožné se tam ztratit (alespoň pro mě ne).

On Easter Monday the weather was beautiful, and because I had nothing to do, I decided to go for a walk in the woods. It was great. I cleaned my head and did not think about anything other than the fact which path to go. Our forest park, is no deep forest, but it is not impossible to get lost there (at least not for me).






Getting lost is NOT a waste of time.

Když jsem šla směr les, připadal jsem si trošku divně se zrcadlovkou přes rameno, ale asi po deseti minutách mě to úplně přešlo. Potkala jsem spoustu pozitivně nabitých lidí, mezi kterými byli pejskaři, bežci, rodiny s dětmi, atd... Nakonec jsem se ztratila na pár stezek kde nebylo tolik lidí, jako na hlavních trasách.

When I went to the direction of the forest, I felt a bit strange with camera over my shoulder, but after about ten minutes I was completely passed. I met a lot of positively charged people, among whom were dog owners, joggers, families, etc ... Eventually I lost on a couple of paths where there were not as many people as on the main routes.



The world is yours to explore.



Vzhledem k tomu, že se jednalo o náš Bělský les, tak jsem si říkala, Bůh ví na co tam nenarazím, ale byla jsem příjemně překvapena. Nikdo tam nesouložil, nepotkala jsem ani jednoho bezdomovce a nenarazila ani na jednu injekční stříkačku. Takže to ještě s naším leso-parkem není ztraceno.

Whereas that this was our Bělský forest, so I thought, God knows what I will find there, but I was pleasantly surprised. Nobody's had sex, I have not met a homeless man and did not encounter even a single syringe. So our fores-park is not lost yet.



There is no wifi in the forest but I promise you will find a better connection.



Procházka mě nabila pozitivní energií, a proto doufám, že už bude jen hezké počasí, abych mohla tyto procházky opakovat stále častěji a častěji. Myslím, že během učení na maturitu to bude dobré odreágování.

This walk charge me with positive energy, and I hope it will be just nice weather, so I could repeat these walks more and more often. I think that during learning for my graduation it will be good to relax.




Spring is here.



S sebou do tašky jsem si vzala jen spoustu kapesníčků, protože mám hroznou rýmu, klíče a knihu. Rozhodla jsem se pro anglickou verzi "Ten kdo stojí v koutě", kterou jsem ještě neměla možnost si přečíst. Českou verzi už jsem stihla dvakrát, protože ta kniha je prostě parádní a plná různorodých pocitů.

I bring in a bag a lot of tissues, because I have a terrible cold, keys and a book. I decided for the English version of "The Perks of Being a Wallflower" I have not had the opportunity to read it. Czech version I have read twice, because the book is simply a wonderful and full of diverse emotions.




And if somebody else has it much worse. that doesn't really change the fact that you have what you have. Good and bad.



No a jak už jsem říkala/psala tento les je spíše parkem, takže neslyšíte tolik přírody jako zvuky ostatních návštěvníků, proto jsem se rozhodla pro sluchátka a do nich jsem si pustila mou oblíbenou píseň: El Condor Pasa - Simon & Garfunkel (1970).

Well, as I said/wrote this forest is rather park so you do not hear as much of nature as the sounds of other visitors, so I decided to take headphones and to them I switch on my favorite song El Condor Pasa - Simon & Garfunkel (1970).





The world is not a wish granting factory.



Máte rádi procházky?


Do you like walks?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic