Monday 22 August 2016

Fireworks

Nádhera, toť vše co říci/napsat.




Každý rok je docela problém se na tento novoroční ohňostroj v Hrabůvce dostat. Autobusy jsou přecpané a když už se do některého z nich nacpete, musíte přečkat minimálně půlhodinu v koloně, která se táhne od Bělského lesa. My s Andrejkou, která mě letos na ohňostroj doprovázela jsem zvolily kousek autobusem a kousek pěšky. Došly jsme právě tak akorát abychom si vybraly místo a nachystaly si foťák/mobil. Letos jsem s sebou vzala i O'Malley (můj canon) a doufala, že se alespoň některá z fotek povede. A musím říct, že jsem docela mile překvapená, jediné co mě štve je, že na spoustě fotek se objevuje lampa, která se tyčila přímo naproti nám.







A jaký byl Váš ohňostroj?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic