Saturday 27 August 2016

Fashion weekend Ostrava

Jak se máme při úterku? Já jsem si pro vás dneska připravila outfit, který jsem měla na ostravském Fashion weekendu. Za fotky moc děkuji Denči, která se akce zúčastnila se mnou a byla tak hodná, že mi pomohla nafotit i mou maličkost.

How are we on Tuesday? I have prepared for you this outfit that I wore at Ostrava Fashion Weekend. Thanks so much to Deni, who was at the event with me and helped me to shoot me.

džíny|jeans - F&F, tričko|T-shirt - Gate, kabelka|bag - obchod v Madridu "vše za 5 €", slip-ony|slip-ons - F&F, hodinky|watch - postovnezdarma.cz, sluneční brýle|sunglasses - F&F


Hrozně jsem se těšila až tenhle outfit vytáhnu ven ze skříně. Je to minimalistické, ale dle mého názoru pěkné a co je pro mě nejdůležitější - POHODLNÉ. Jediné co mi trošku zkazilo plány bylo počasí, protože se ten den udělalo až moc teplo, takže jsem občas myslela, že se uvařím.

I looked forward to pull out this outfit of the closet. It's minimalist, but in my opinion, nice and what is most important to me - COMFORTABLE. The only that was against me was weather, because it was too warm, so I sometimes thought that it will cook me.



Simplicity is the keynote of all true elegance. - Coco Chanel






Jsem moc ráda, že jsem se mohla zúčastnit akce jako byl právě Ostravský fashion weekend (o kterém si můžete přečíst zde). Bylo to něco nového, velice zajímavého a doufám, že se bude v tomto duchu pokračovat i příští rok.

I am so glad that I was able to attend the event as Ostrava's fashion weekend (which you can read here). It was something new, very interesting, and I hope that this spirit will continue next year.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic