Monday 29 August 2016

Don't talk to me...

A je tady druhý outfit z Chorvatska! Do toho trička jsem se naprosto zamilovala, protože mám často dny, kdy prostě nechci aby na mě kdokoliv mluvil a tenhle kouset to jednoduše řekne za mě.

And there is the second outfit from Croatia! I fell in love with this T-shirts, because I often have days when I just do not want anyone to talk to me, and it's easy say for me.




kraťasy|shorts - Primark, tričko|t-shirt - New Yorker, sandály|sandals - F&F, sluneční brýle|sunglasses - ťaman, náramek|bracelet - Pandora






P.S. Mamča se vážně zlepšuje ve focení.
P.S. Mum seriously improves with taking photos.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic