Sunday 28 August 2016

Colours of OSTRAVA | Day 2

A je tady druhý článek z Colours of Ostrava a pěkně druhý den, který byl kupodivu docela pěkný (počasí) a Lea byla hrozně natěšená na Of Monsters and Men, kteří byli hvězdou večera.

And here is the second article of the Colours of Ostrava - the second day, which was surprisingly quite nice (weather) and Lea was very excited for Of Monsters and Men, who were the star of the night.





V pátek jsem klasicky musela do práce a i když jsem šla až na osm, tak mi prostě ty 4 hodiny spánku nestačily a já se domluvila s Leou, že se odpoledne ještě trošku prospím a dorazím tak kolem páté. Samozřejmně jsem usla naprosto tvrdě a když mě před čtvrtou tahal můj budík z postele, tak jsem byla tak mimo, že jsem ani nevěděla co je vlastně za den. Pak se to naštěstí trošku zlepšilo a já vyrazila směr festival.


On Friday I had to go to work and even when I went up to eight, those four hours were not enough sleep and I told Lea that in the afternoon I need a little nap and then I will arrive around five. Of course, I fell asleep quite hard and when I got up at four, I was so off that I did not even know what day actually was. Then fortunately it improved a bit and I started toward the festival.



Náš první koncert byl Fismoll, ale jelikož se nám to zdálo takové moc sentimentální a ukňourané, tak od tama nemám ani žádné záběry. Pak jsme měly mít pauzu, ale jelikož nám více zdrojů psalo, že na hlavní stage je Aurora, která je naprosto dokonálá, tak jsme tam vyrazily. A světe div se, opravdu to neznělo špatně, zpěvačka byla hrozně roztomilá a když si představím, že je jen asi o měsíc starší než já, tak si vážně říkám, že jsem nic. Pak jsme se jen tak loudaly areálem, koupily si trdlo a čekaly na koncert Of Monsters and Men, který se mi i přes šílenou únavu moc líbil (když si odmyslím, že mě tam málem zašlápli, chtělo se mi děsně čůrat a nakonec nás ještě trefil kelímek do hlavy a já měla pocit, že ji mám as rozbitou...).

Our first concert was Fismoll, but because it seemed to us a very sentimental and whining, I do not have any vid from there. Then we should have a break, but since we found out from more sources that at the main stage was Aurora, which is absolutely perfect, we went there. And it did not sound bad. She was very cute and when I imagine that she is only about a month older than me, I really feel like I am nothing. Then we just laggards area, bought a trdlo and waited for the concert Of Monsters and Men, which I despite frantic fatigue liked (if you strip away that I was there almost stepped on, I felt like awfully pee and eventually we were punched to our heads by a cup and I felt that I got it slahsed...).

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic