Wednesday 24 August 2016

Almost twenty

Konečně se tady objevují články plné pohody a radosti. Tyhle články, kdy se něco děje a nemusím myslet na věci okolo školy mám prostě nejraději. A proč název "Almost twenty" ? Moje spolužačka Andrejka slavila v sobotu devatenácté narozeniny, na které jsem měla tu čest být pozvána. Jinak oficiální narozeniny má Andy až dneska, takže ještě jednou VŠECHNO NEJLEPŠÍ!

Finally, there are articles full of peace and joy. These types, when something happens and I do not think of things around the school, are my favourites. And why the name "Almost twenty"? My classmate Andrejka celebrated on Saturday, the 19th birthday, where I had the honor to be invited. Otherwise, the official birthday of Andy is today, so once again HAPPY B-DAY!





Jak už jsem psala, bylo to skvělé odreágování od všeho kolem. Navíc jsem díky této oslavě objevila moc příjemné místo (Dunbar), které má své osobité kouzlo. A podle mě je to super prostředí na takovouhle oslavu, kdy si chcete prostě popovídat a posedět s přáteli.

As I wrote, it was a great escape from everything around. Additionally, through this celebration, I discovered a really nice place (Dunbar), which has its own charm. And I think it's a great choice for this kind of celebration when you just want to sit and chat with friends.




Člověk by si řekl, že je to momentka, ale ona není.

One would say that this is a snapshot, but it is not.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic