Tuesday 23 August 2016

#8 Ride an elephant

#8 Ride an elephant

SVÉZT SE NA SLONOVI.



Sloni. Krásná, obrovská a majestátná zvířata, která mi příjdou prostě nádherná. Ať už v ZOO, ve filmu Voda pro slony, v cirkusech, kde mi to příjde tedy spíše jako týrání zvířat něž jako zábava pro lidi... Ono nejšpí i to ježdění jim nedělá zrovna nejlépe, ale když vidím jak různě v Indii mají slony, hrozně mě to láká. Musí to být úžasný zážitek, i když mám šílený strach z výšek...
Zatím jsem jela pouze na koni a velbloudu, takže tohle by mohla být zase jiná a skvělá skušenost.

Jel někdo z Vás někdy na slonu? A jestli ano, jaké to je?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic