Tuesday 23 August 2016

#6 Buy every book I want
#6 Buy every book I want

KOUPIT SI KAŽDOU KNIHU, KTEROU CHCI/BUDU CHTÍT.




Tak jsem se zase rozhodla zveřejnit tady něco z mého B-listu. Tohle je prostě sen. Vždycky když jdu do knihkupectví, jsem schopná si od tama donést tunu nových knih, bohužel to ale né vždy je možné. Knihy nejsou nejlevnější záležitost. Takže bych se jednou chtěla dopracovat k tomu, že si budu moct koupit jakoukoliv knihu, která mě zaujme a nebudu se muset tak strašně děsit její ceny. Vlastně knihy jsou jediná investice, která mě netrápí, pokud samozřejmě nepočítám dárky - to je jasné. Tak si ale říkám, že by byl docela problém ty knihy doma pak uskladnit. No, to už by se nějak vyřešilo. Měla bych pak na ně třeba vlastní pokoj.

A co vy? Dali by jste třeba tento bod na váš bucket list?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic